obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
PS3 en TELE2 modem instellen als DMZ
janbeul
Hallo

Mijn zoontje speelt veel met de PS3, oa met Call of Duty (blackops). Die geeft veel storingen. Ik heb begrepen dat dit aan het NAT type ligt. Het gamescherm geeft aan dat 'NAT: moderate' actief is, daaronder zie ik iets van 'open' staan (op gamescherm). Als ik in systeeminstellingen van de PS3 kijk staat daar NAT type 2.

Ik heb begrepen dat dan evt zowel het TELE2 modem als de PS3 als 'DMZ' ingesteld zou moeten worden. In het TELE2 modem heb ik onder ADVANCED SETUP/NAT/DMZ host het ip-adres van de PS3 ingevoerd en op apply gedrukt. Blijkbaar is dat niet voldoende, en moet er ook nog wat in de PS3 gebeuren. De PS3 geeft aan dat het NAT type nog steeds 'moderate' is.

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen. Ben niet extreem technisch, vandaar...Smile
 
baatje30
Zoals jij het beschreven hebt moet het gewoon werken. Controleer voor de zekerheid nog eens het IP adres van je PS3 met wat in de router staat....
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
cornfed
Is de PS3 aangesloten via WIFI met de router?
Dan kan ook je wireless signaal gestoord zijn en kan dat de reden zijn van je storingen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
janbeul
Inderdaad gelukt. Ik krijg de game inmiddels beiden op 'OPEN'. Dar was mijn zoon zeer blij mee. Wat echter opvalt dat het TELE2 modem de PS3 soms een andere ip-adres geeft. Dan staat het nat-type ineens weer op moderate. Blijkt dat de PS3 ineens een ander ip-adres heeft gekregen. Mijn IPHONE 4 blijkt dat ineens het eerder ip-adres van de PS3 te hebben. Kan dat ip-adres niet worden 'vastgezet' op de PS3?
 
cornfed
Een vast ip adres voor de PS3 moet je in de PS3 zelf instellen.
Ik heb een topic hierover geschreven. Poorten openen voor de Xbox & PS3
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ralphaa
Ik had hetzelfde probleem! je moet gewoon call of duty poorten open zetten. Je moet even het type modem opzoeken en op portforward.com kijken als het goed is werkt het bij u ook! en idd ook een ip adres voor ps3 aanmaken
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PS3 en TELE2 modem instellen als DMZ', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie