obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
SNELHEID tele2 50Mb
kaaatje
Ik ben sinds 1 week gebruiker van Tele2 internet 50Mb, (+telefoon en TV) en met de speedtest kom ik 17.03 Mb/s download snelheid en 4.99 Mb/s uploadsnelheid.
Omdat ik vond dat het nogal laag was belde ik de klantenservice.
Een heel vriendelijke vent vertelde me dat de genoemde snelheden in feite erg HOOG zijn en dat eventuele vertragingen aan mijn (inderdaad al 4 jaar oude) laptop zouden liggen, plus dat het draadloos gebruik en de TV snelheid wegnemen.
Klopt dit allemaal of wordt ik gen....d?
Moet er wel bij vertellen dat ik weinig verstand heb van dit soort dingen....
groet en bedankt voor antwoorden...alvast...
kAAAATJE
 
kaaatje
Gilex bedankt voor je snelle antwoord.
Ik heb de snelheid nogmaals gemeten maar nu met de kabelaangesloten: download 15.00 Mb/s en upload 4.99 Mb/s....dit is dus zelfs minder dan draadloos!!! Hier wordt ik niet vrolijk van en het is inderdaad bedroefend!
Wat moet ik doen? Helpt protesteren uberhaubt?
Wanneer je aan de lijn hangt met de klantendienst om je beklag te doen dan verdienen ze daar zelfs aan!
Ook heb ik problemen met de TV ontvanger, die een zeer ingewikkeld en omslachtig menu heeft.
En een lay-out met oostblok-allure!
Kon dat niet beter tele2?
Hartelijke groet voor Gilex
Kaaaatje
 
wallia
Gilex over 4 maanden volg ik je voorbeeld. Watvoor hd-recorder heb je, de Cisco of Humax?
 
wallia
Ok, bedankt!
 
wallia
Sorry Gilex, was het nog vergeten te vragen, maar kan je met deze Cisco 2 programma's tegelijk opnemen?
 
wallia
Ja, dat dacht ik al. Bij de Humax is dit wel mogelijk, maar daar ligt de prijs wel wat hoger (dacht zoiets van 289 euries) Heb nog wel even de tijd om ervoor te sparen en om na te denken of het de Cisco of Humax wordt.
 
wallia
Nog meer redenen dus, om er over na te denken! Behalve de prijs, wat ik wil: interactief of opnemen van 2 programma's tegelijk? In elk geval nogmaals bedankt voor je tips!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SNELHEID tele2 50Mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie