Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
Decoder werkt niet, service van tele2 werkt ook niet
|
|
pablo |
Geplaatst op 09 March 2011, 19:05
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 09 Mar 2011 |
Even mijn onvrede uiten over de gang van zaken bij Tele2. Heb al jaren internet van tele2 en vorig jaar besloten om ook telefonie en internet hier onder te brengen. Zo gezegd zo gedaan in februari 2010 krijg ik de decoder binnen. De eerste verassing was dat het in mijn postcodegebied niet mogelijk was om een tweede decoder te laten werken voor de tv op de slaapkamer. Een terugweg was er niet meer ik zat vast aan het contract. Eigen schuld dikke bult had ik maar moeten doorvragen. Nou ja, dus toch maar UPC aangehouden zodat er boven ook tv kan worden gekeken. Een dik half jaar later krijg ik een brief dat we via het kabelsignaal nu een tweed decoder kunnen aansluiten, ik denk, nou misschien komt het alsnog goed, weer een week of twee later wordt dit teruggetrokken. Ik heb inmiddels een paar maanden tv gekeken via tele2(althans in de woonkamer) en dat ging goed, totdat ik haperingen kreeg op de tv, de decoder resetten was dan voor even de oplossing, maar het kwam steeds weer terug. Tot op een zeker moment(zondag 20 februari) de decoder helemaal niets meer deed, in ieder geval geen signaal doorgeven. Wel staan er op de decoder alle lichtjes te branden. Resetten heeft geen zin meer. Uiteindelijk de helpdesk gebeld en om support gevraagd. Het gebruikelijke riedeltje met het modem resetten en de decoder resetten en ga zo maar door(had ik sowieso al meerdere malen gedaan, maar goed). Uiteindelijk is de conclusie dat deze storing moet worden doorgezet naar de technische dienst. Aangezien deze alleen op kantooruren te bereiken is zou ik nog bericht krijgen. Nu ruim twee-en-een-halve-week later bel ik weer de klantenservice. Na enig zoeken(5minuten) verteld de helpdeskmedewerker mij dat zij ziet dat het bij de technische dienst ligt, maar dat deze nu niet bereikbaar zijn. Zij geeft aan dat ik tijdens kantooruren wederom met de klantenservice moet bellen om te vragen of zij contact willen opnemen met de "technische dienst". Op mijn vraag of zij een dergelijke actie niet in het systeem kunnen agenderen wordt aangegeven dat dit niet kan. Eindconclusie, ik heb nu al 2 1/2 week geen tv via tele2, moet nog een jaar door met dit abonnement, moet upc aanhouden ivm de tweede televisie. wat een butt-zooi!! groet, Pablo |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 09 March 2011, 21:43
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Quote Een dik half jaar later krijg ik een brief dat we via het kabelsignaal nu een tweed decoder kunnen aansluiten, ik denk, nou misschien komt het alsnog goed, weer een week of twee later wordt dit teruggetrokken. Allemaal heel vervelend, al klopt quote deel niet helemaal, men zou analoog signaal via de kabel, zonder decoder door gaan geven. Er rest maar 1 advies, Tele2 mededelen dat ze 1 maand hebben om de problemen op te lossen, na die maand kun je een ingebrekestelling starten, daarover zijn hier topics vol geschreven, even zoeken. Die maand moet je ze geven. Verder (no offence) is dit weer een les, inlezen, inlezen en inlezen alvorens men een product wil aanschaffen. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 10 March 2011, 09:22
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste pablo, Vervelend om te horen dat je al enige tijd geen televisie kunt kijken en de klantenservice je hierin nog geen oplossing heeft kunnen bieden. Op het forum van Tele2 heb je ook dit bericht geplaatst. Ik heb daar al op je bericht gereageerd en om je gegevens gevraagd. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Decoder werkt niet, service van tele2 werkt ook niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie