Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Contract veranderd??
|
|
toetsie |
Geplaatst op 08 June 2011, 10:56
|
Activiteit » Netgear WNDR3800 Berichten: 130 Lid sinds: 11 Jun 2008 |
Rechts op de pagina waarop je bent ingelogd, kun je door op "Verbruiksdetails" te klikken de gesprekskosten zien. |
|
|
sistaSunshine |
Geplaatst op 08 June 2011, 11:04
|
Activiteit » Venlo Berichten: 10 Lid sinds: 07 Jun 2011 |
Ja,die heb ik gezien.Hoe kunnen ze ineens vanaf maart belkosten gaan rekenen?Terwijl dat voor die tijd niet was?
|
|
|
toetsie |
Geplaatst op 08 June 2011, 11:09
|
Activiteit » Netgear WNDR3800 Berichten: 130 Lid sinds: 11 Jun 2008 |
Heeft dit er misschien mee te maken:http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...post_20128 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 08 June 2011, 12:08
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Er zou op de online facturen, of productgegevens toch moeten staan dat je een bedrag betaald voor gratis bellen altijd, of piek/dal? Dat staat in ieder geval op de facturen vóór de verlenging, daar zou je de verandering moeten zien. Een contract verandering gaat altijd samen met een papieren versie, weet ik na jarenlange ervaring bij deze "Toko" Ik ga er toch even vanuit dat Danielle je verder zou moeten kunnen helpen. Daar waar wij niet mee kunnen kijken in jouw gegevens. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
sistaSunshine |
Geplaatst op 08 June 2011, 12:37
|
Activiteit » Venlo Berichten: 10 Lid sinds: 07 Jun 2011 |
Ik kan dus helemaal geen facturen vinden van voor de verlenging... Bedankt voor de link,als dat geldt voor internet+bellen snap ik het,als het enkel geldt voor telefonie..snap ik het nie......Ik heb geen nieuwsbrief ontvangen,kon pas sinds gisteren inloggen op mijn Tele2,terwijl ik nu bij ben met alle berichten doorspitten,heb ik er daar niets over kunnen vinden.. Komt Danielle vaak langs hier? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 08 June 2011, 13:05
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Danielle komt met regelmaat langs, maar het is geen vaste bezigheid. Dit forum heeft geen enkele binding met Tele2, het is een soort van service van Danielle. Dit heeft al heel vaak tot prima oplossingen geleid. We zijn dus zuinig op "Danielle van Tele2 Webcare" Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 08 June 2011, 13:06
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste sistaSunshine, Vervelend dat je niks wist van de wijzigingen in je contract. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer in een persoonlijk bericht willen sturen? Dan ga ik dit voor je in behandeling nemen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
sistaSunshine |
Geplaatst op 08 June 2011, 13:24
|
Activiteit » Venlo Berichten: 10 Lid sinds: 07 Jun 2011 |
Hallo,Ik heb u zojuist in een privebericht de door u gevraagde bescheiden doen toekomen, Hartelijk bedankt voor uw tijd en aandacht, Mvg, |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 08 June 2011, 13:28
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Ik snap al een beetje wat er aan de hand is. Je eerste contract bestond uit internet + bellen en een laptop. Dat is een geen normaal contract, want je kocht er ook een laptop mee. Dus eigenlijk een verkapt koopcontract. Toen die eindigde heeft Tele2 je opgebeld met de vraag of je langer wilde blijven. Dat moesten ze doen omdat anders je contract afliep met Tele2. En dus ook geen internet meer. Er is dus wel degelijk een nieuw contract begonnen. Alleen was dan de bedoeling dat voor de rest alles hetzelfde zou blijven qua internet + bellen. Aangezien je in 2009 al bent begonnen met je nieuwe contract en pas dit jaar problemen hebt met de betalingen, vermoed ik dat er gewoon ergens iets mis is gegaan bij Tele2. Je huidige lopende contract is "Tele2 Internet Thuis en Onderweg Start" Hier lees je meer over je huidige contract: http://tele2.gebruikers.eu/mobiel-internet/in...ellen.html |
|
|
sistaSunshine |
Geplaatst op 08 June 2011, 13:35
|
Activiteit » Venlo Berichten: 10 Lid sinds: 07 Jun 2011 |
Yep!!Gij snapt het!!Waarvoor mijn welgemeende dank! Samenvoegen aan juni 08 2011 14:38:54: De medewerkster van Tele2 vertelde me gisteren dat mijn contract veranderd is in februari 2011,en dus niet in november 2009.. Samenvoegen aan juni 08 2011 14:42:19: Ik blijf het gek vinden,die verschillende bedragen elke maand...ineens in maart veel en veel meer kwijt,ik bel zelfs nog minder als daarvoor. Ik heb zelfs gedacht aan iemand op mn lijn,maar weet niet of dat werkelijk zou kunnen. Gewijzigd door sistaSunshine op 08 June 2011, 13:42 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Contract veranderd??', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Hoezo Nieuw Contract bij Tele2?!? | Klacht over Tele2 | : 13 | 17 Jul 2013 |
Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet?? | Klacht over Tele2 | : 10 | 29 Feb 2012 |
per direct contract ontbinden | Klacht over Tele2 | : 9 | 26 Oct 2011 |
[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD | TV diensten | : 17 | 23 May 2011 |
Contract verlengd | Opleveringsproblemen | : 2 | 14 Jun 2010 |
Advertentie