Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Contract verlengd
|
|
Louise86 |
Geplaatst op 14 June 2010, 13:58
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 14 Jun 2010 |
Hallo, (Ik weet niet of mijn vraag hier goed staat) Afgelopen zaterdag ben ik gebeld door Tele2 m.b.t. het verlengen van mijn abonnement Internet & Bellen, wat verloopt op 16 juni. Mij was dit geheel ontschoten, vandaar de late verlenging. Ik heb mijn abonnement verlengd met 1 jaar, met 3 maanden 10 euro korting. Echter, als ik nu bij Mijn Tele2 kijk, staat er een nieuwe bestelling; tele2 Internet en Bellen: oplevering +/ 22 juni. Mijn vraag nu, zou ik tussen 16 en 22 juni geen internet meer hebben? Ik heb Tele2 al gebeld, maar daar krijg ik geen duidelijk antwoord. Alvast bedankt |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 14 June 2010, 17:08
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Nee, daar hoef je bang voor te zijn. Je oude contract loopt gewoon door tot 22 juni. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Contract verlengd', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Hoezo Nieuw Contract bij Tele2?!? | Klacht over Tele2 | : 13 | 17 Jul 2013 |
Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet?? | Klacht over Tele2 | : 10 | 29 Feb 2012 |
per direct contract ontbinden | Klacht over Tele2 | : 9 | 26 Oct 2011 |
Contract veranderd?? | Algemeen | : 23 | 05 Jul 2011 |
[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD | TV diensten | : 17 | 23 May 2011 |
Advertentie