obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Weken geen vaste telefoon, hoor niets van Tele2
Inkie
Ruim een maand geleden viel mijn tv verbinding uit, na resetten van modem lukte het weer, maar deed mijn internet het niet meer en een dag later deed niets het meer.
Eindelijk kwam een monteur (duurt een week!), kreeg na aansluiting van een 2e nieuw modem wel tv en internet aan de praat, maar niet mijn vaste telefoon ("Telefoon zeker stuk..."). Maar dat is niet het geval, want toen ik mijn telefoon aansloot bij mijn zoon die ook Tele 2 heeft deed hij het wel, en toen ik de goed werkende telefoon van mijn zoon bij mij aansloot deed zijn telefoon het niet. Dus ..... er is toch iets bij mij fout.
Met de klantenservice kom je niet verder (weer resetten etc.), klacht zou doorgezet worden naar een technische afdeling op het hoofdkantoor, ik zou gebeld worden. Nu, na nog maar eens een telefoontje met de klantenservice die me vertelde maar geduld te hebben (!), nog steeds niets gehoord en zit ik al een maand zonder telefoon. Een telefoonnummer voor die technische dienst heb ik niet dus ik moet maar lijdzaam afwachten! En die virtuele assistent is werkelijk gekmakend! Afschaffen, want daar schiet niemand iets mee op. Mensen bij de klantenservice zijn ook gekmakend, die moeten bij elke vraag van jpou het aan iemand gaan vragen terwijl je in de wacht wordt gezet.
Wel netjes is dat ze je wel terugbellen als je daarom vraagt, want ik vind 10 ct. per minutt veel als je weet dat een gemiddeld gesprek 3 kwartier duurt.
Wie heeft een goed advies voor een andere aanbieder die wel goede service biedt en weiniog storingen geeft?
 
kobus1960

Quote

Maar dat is niet het geval, want toen ik mijn telefoon aansloot bij mijn zoon die ook Tele 2 heeft deed hij het wel, en toen ik de goed werkende telefoon van mijn zoon bij mij aansloot deed zijn telefoon het niet. Dus ..... er is toch iets bij mij fout.


Het doorlussen is nog een optie....
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Inkie
Heren, bedankt voor het meedenken.
Ik weet niet of ik analoge of digitale telefoon heb, gewoon 3 in 1 van Tele2.

Beide poorten zijn geprobeerd.

En wat 'doorlussen' betekent? Geen idee!
Dat zal de monteur toch wel weten die er uren mee bezig is geweest?
 
Inkie
Mijn broer heeft ook 3 in 1.
Mijn modem is al vervangen, zelfs twee keer.
Daarmee is wel mijn tv en internet hersteld, maar niet mijn telefoon.
Nu weet ik nog steeds niet wat 'kabel doorlussen van tel1 naar tel2' betekent en hoe ik dit moet doen.
 
cornfed
Volgens mij is het nieuwe modem gewoon niet correct aangemeld op de telefonie server.
Daarom werkt alleen het telefonie gedeelte niet.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Inkie
Bedankt weer!
Volgens Tele2 werkt het Tele2 gedeelte, want er komt een kiestoon als je naar mijn vaste nummer belt. Alleen gaat de telefoon bij mij niet over.
Daarom is mijn probleem kennelijk doorgezet naar een andere afdeling, klantenservice kan hier niets aan doen.
Ik zou door die betreffende technische afdeling worden teruggebeld, dat is al 2 weken geleden verteld.
Aangezien ik daar geen telefoonnummer van heb zit er niets andere op dan lijdzaam afwachten. Toch nog maar eens de klantenservice bellen .... En dan overstappen naar ....?
UPC, KPN, Xs4All, ook daarover hoor je minder gunstige verhalen helaas.
 
kobus1960
Dan ben je ook weer weken verder, met het risico dat je eigen nummer
verdwaald raakt in de wirwar van bedrijven, ik zou Tele2 even afwachten.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Inkie
Nu doet ook mijn digitale tv via Tele2 het niet meer, en de klantenservice doet niets. Ik moet maar 'even' afwachten.
Machteloos ben je tegen Tele2.
 
kobus1960
Tele2 aangeven dat je er onmiddelijk vanaf wil.
Ingebrekestelling noemen we dat, dit duurt onacceptabel lang.
Dat gaat over het algemeen vrij snel, in de tussentijd een andere
ISP nemen. Ik vrees dat je je telefoonnummer kwijt bent.
Het gepruts bij Tele2 neemt weer toe, na een tijdje vooruitgang.

Tele2 verliest een vermogen op de kadootjes die ze vorige najaar hebben
weggegeven in de vorm van GSM's en gratis internetten voor 2 jaar.
Geen slimme zet (alweer niet) met de wetenschap van nu.
Volgens mij moeten andere klanten (en Tele2 personeel) hiervoor boeten.

O, Tele2 heeft het broodnodige overheidscontract verloren, definitief.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Inkie
Harteliijk dank voor je reactie.
Ik heb nu de ombudsman van het Haarlems Dagblad aangeschreven, die kan soms wel wat voor elkaar krijgen. En ik zal zeker opzeggen, maar ik weet dat dat niet kan zolang er nog een storing openstaat uit ervaring van mijn zoon met dezelfde problemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weken geen vaste telefoon, hoor niets van Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie