Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Vaarwel Tele2 na velen jaren:-)
|
|
BMW318TI |
Geplaatst op 29 December 2011, 10:20
|
Activiteit Berichten: 70 Lid sinds: 13 Apr 2009 |
Nouja ik ben lid sinds ze begonnen als Zonnet (ja die emailadres gebruik ik nog steeds). Op een dag werd ik zat van de problemen met Tele2 vaste telefoonverbinding. Het heeft nooit goed gewerkt sinds overstap van KPN naar Tele2 telefoon. Opzich vind ik het niet erg, aangezien ik maar weinig bel met vaste telefoon. Dus gaf Tele2 weer een kans (na zoveel kansen) om jaar te verlengen. Echter wel onder voorwaarde van de actie op een internetvergelijkingssite. Helaas wou Tele2 niet meewerken. Okay bedankt, hierbij nemen we afscheid van onze langdurige relatie Kort maar krachtig:-). Aan forum medewerkers/gebruikers: Jullie erg bedankt voor je goede hulp! Ga zo door met dit mooie forum See yaa! |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 29 December 2011, 18:04
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
We gaan je missen.. Weet je al wat de opvolger van Tele2 gaat worden? |
|
|
BMW318TI |
Geplaatst op 29 December 2011, 18:34
|
Ja ik heb gelijk na mislukte Tele2 onderhandelings telefoontje aangemeld bij Online. Eerste zes maanden 50% korting:-). Of ik kon Tele2 afzeggen en weer opnieuw aanmelden met de 7 maanden 50% korting. Alleen zit ik een maand zonder internet (al vind ik dat niet zo erg) heb ik toch gekozen voor het opzeggen. Ik vind het wel goed zo! Bestaat er ook gebruikersgroep forum voor Online? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 29 December 2011, 20:04
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
VoilĂ : online.gebruikers.eu Ik zie je daar wel verschijnen... Gewijzigd door cornfed op 29 December 2011, 20:09 |
|
|
BMW318TI |
Geplaatst op 29 December 2011, 20:14
|
Hahaha thanks! Yes zeker weten! Atlijd behulpzame mensen hierzo:-). |
|
|
ferrarisat |
Geplaatst op 29 December 2011, 22:12
|
Activiteit Berichten: 65 Lid sinds: 06 Jan 2007 |
Nou vraag me af of het daar wel goed gaat? Daar hoor je ook genoeg over,maar ja dat is overal zo DM800HD met open pli
Amiko Alien 8900SHD Enigma2 Beta Schotel T90 http://www.goeduitgericht.com/ http://www.fieltshop.nl/smf/index.php kijk ook eens bij http://www.fieltshop.nl/ Tele2 met als bedoeling dat ik |
|
|
BMW318TI |
Geplaatst op 29 December 2011, 23:01
|
Yes in ieder geval moeite waard om te proberen. Tele2 heeft bij mij zowies nooit goed gewerkt. |
|
|
jpt |
Geplaatst op 30 December 2011, 06:40
|
Activiteit » Amsterdam Berichten: 188 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
ach niet zo negatief. elke isp heeft zo zijn + en - puntjes.(gelukkig maar anders ook niet dit en andere fora) ook ik was altijd een tevreden (zonnet)klant totdat je in een bepaalde molen terecht komt bij tele2 (systeem genaamd)welke zij zelf totaal niet in de hand hebben,daarbij opgeteld dat communicatie (met en naar de klant)nog moet worden uitgevonden bij tele2.(een proces wat al jaren loopt) deed mij een jaar geleden ook besluiten over te stappen naar genoemde isp. nooit geen spijt van gehad! hogere snelheid,direkt antwoord op mijn vragen(negatief of positief) etc,geen uitval. veel plezier bij je nieuwe isp! wens ik een ieder nog een goede jaarwisseling toe,en een goed 2012 niet met vuurwerk stunten! je bedient je toetsenbord zo moeilijk met een paar vingers minder! grts kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt! |
|
|
BMW318TI |
Geplaatst op 30 December 2011, 08:08
|
Yup ik was altijd positief met Zonnet. Ik verwacht als je al lang zo een klant ben dat je meer kan verwachten? Niet dus! een rekening voldaan is voor hun belangrijker dan je problemen. Dan is voor mij genoeg, ik ga niet meer ieder keer die problemen inslikken. Yes jullie ook happy days! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 31 December 2011, 00:14
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Ook 6 goeie jaren gehad bij Tele2 en voorlopers. Ging mis met de kwaliteit en ben weer eens rond gaan kijken. Het is overal wel een keer wat inderdaad. Ik ben niet zo gebonden aan leveranciers, ik kijk wat bevalt. Zo niet, opzouten, andere, geldt voor alles, Allemaal een heel goed 2012 gewenst!!! Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vaarwel Tele2 na velen jaren:-)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie