Onderwerp bekijken
Meld wijzgingen in de voorwaarden hier. Zijn het verbeteringen of verslechteringen. Kan ik nu opzeggen?
verhoging tarief tele2
|
|
Merino |
Geplaatst op 03 February 2012, 09:40
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Quote henryb schreef: Hoi Kobus, Telefonisch hier met de klantenservice afspraken over gemaakt, vandaag keurig per brief bevestigd. . Zou dit de invloed zijn van de reputatiemanager? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 03 February 2012, 10:08
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Heeft Tele2 die tegenwoordig dan? Het is hier best rustig in 2012 idd.
Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Franzki |
Geplaatst op 03 February 2012, 15:39
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 03 Feb 2012 |
Tele2 verhoogt de tarieven en past de voorwaarden aan. Hierdoor is het mogelijk om kosteloos over te stappen. Een familielid van mij probeert nu over te stappen naar Internet en vastbellen van Telfort door middel van de Telfort overstapservice. Telfort heeft de opzegging van Tele2 al ingediend... maar nu krijgen we ineens een dreigmail van Tele2 dat het contract afgekocht moet worden... terwijl dit gratis zou moeten kunnen vanwege het wijzigen van de voorwaarden. Zijn dit mafiapraktijken van Tele2? Of mag dit zomaar? De helpdeskmedewerker van Tele2 zei mij dat dit in elk geval de normale gang van zaken was. Maar het lijkt mij een bewuste actie van Tele2 om de overstap te dwarsbomen. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 03 February 2012, 15:59
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Hoi Franzki. Fijn dat je ons komt bezoeken. Hoe is de opzeg procedure verlopen bij Tele2 zelf? Je moet eerst met Tele2 bellen dat je niet eens bent met de nieuwe voorwaarden. En aangeven dat je het contract wilt annuleren. Dat moet specifiek aangegeven worden. |
|
|
Franzki |
Geplaatst op 03 February 2012, 16:04
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 03 Feb 2012 |
Wel verwarrend dus... omdat je het liefst een overstapservice wilt gebruiken. Anders zit je met downtime te kijken, zeker als er ook nog een VoIP-nummer geporteerd moet worden. In elk geval kon de Tele2-helpdesk mij niet helpen om dit alsnog recht te zetten. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 03 February 2012, 16:12
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Och, over het porteren hoef je geen zorgen te maken. Ik zou het zo doen: Zeg formeel op bij Tele2. Vraag om een schriftelijke bevestiging (heel belangrijk!). Je weet dan direct wanneer Tele2 stopt. Vraag daarna direct een aansluiting aan bij Telfort en pak ook de overstapservice. Als het de overlap erg kort wordt, kan je bij Telfort Webcare je bestelling versnellen. Het telefoonnummer blijft twee maanden bij de oude provider in het systeem voor het gaat vervallen en teruggaat naar de Opta. Dat is lang genoeg voor Telfort om het nummer te claimen. Je kan eventueel dat nog eens laten checken bij Hugo of Henk. Over Tele2 kan ik heel kort zijn. Dat is een gevalletje linkerhand weet niet wat rechterhand doet. Interne en externe communicatie is altijd bagger geweest bij Tele2. Als je toch aan de bel wilt trekken adviseer ik je het Twitter account van Tele2. http://twitter.com/tele2webcare Daar krijg je vaak heel snel een reactie van Tele2 Webcare. |
|
|
Franzki |
Geplaatst op 03 February 2012, 16:18
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 03 Feb 2012 |
Hmmm... Misschien dat ik niet helemaal de juiste procedure heb gevolgd... maar dan vind ik nog dat een helpdeskmedewerker van Tele2 gewoon in staat moet zijn om dit alsnog administratief te repareren door een vinkje te zetten in zijn systeem. Nu lijkt het echt of Tele2 mensen bang wil maken en keihard tegenwerkt bij een overstap. Maar dit moment zit Telfort Webcare er al achteraan... dus linksom of rechtsom zal het wel goed komen. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 03 February 2012, 16:21
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je kan aan Danielle van Tele2 Webcare vragen om de opzegging in goede banen te leiden bij Tele2. Dat zou geen probleem moeten zijn. Check wel altijd alles dubbel en vraag telkens om schriftelijke bevestigingen. Het zou niet de eerste keer zijn dat er 'iets' mis gaat bij Tele2. En dan ben zit je pas echt in de puree... |
|
|
Merino |
Geplaatst op 04 February 2012, 11:03
|
Activiteit Berichten: 148 Lid sinds: 24 Mar 2011 |
Quote Volgens Tele2 zelf is dat: Jan Willem te Gussinklo Reputation Manager T: +31 (0)20 750 1314 E: jan-willem.te-gussinklo@tele2.com Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 04 2012 12:11:08: Quote Merino schreef: Quote Volgens Tele2 zelf is dat: Jan Willem te Gussinklo Reputation Manager T: +31 (0)20 750 1314 E: jan-willem.te-gussinklo@tele2.com Zie ook: http://newsroom.tele2.nl/contact/ Gewijzigd door Merino op 04 February 2012, 11:11 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 11 February 2012, 00:04
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
I'm curious. What is the name of that new provider? The correct procedure was to cancel your Tele2 contract first en then to contact a new provider. If you want to end the Tele2 contract without having to pay the extra 6 months, i advise you to contact Tele2 Web-care on Twitter or on the Tele2 forum of the Tele2 website. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verhoging tarief tele2', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie