Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Pagina 1 van 2: 12
|
kruideniersmentaliteit van Tele2
|
|
kletskater |
Geplaatst op 30 March 2012, 00:44
|
Activiteit Berichten: 81 Lid sinds: 01 Dec 2010 |
Hoe grote bedrijven toch klein kunnen denken Net online mijn factuur bekeken voor internet en bellen abo. voor het gebruik van internet op 29-02 berekent Tele2 € 2,07 door Volgens het Nibud zouden klanten dit niet in rekening mogen krijgen.. Tele2 let klaarblijkelijk op de kleintjes(oeps sorry dat was een slogan van grootgrutter Albert Heyn) Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 30 March 2012, 05:23
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Wie het kleine niet eert is het grote niet weert. Ook een oude wijsheid in foute spellling.
Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
kletskater |
Geplaatst op 30 March 2012, 05:39
|
Activiteit Berichten: 81 Lid sinds: 01 Dec 2010 |
Quote kobus1960 schreef: Wie het kleine niet eert is het grote niet weert. Ook een oude wijsheid in foute spellling. ze hebben een verkeerd soort zakelijkheid... Kloppen doet het van geen kant.. Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 30 March 2012, 11:53
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Ben ik met je eens hoor, ik denk dat je baas je ook niet betaald heeft voor die dag. Ergerlijk genoeg om van provider te wisselen? Ga ervoor zou ik zeggen. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
kletskater |
Geplaatst op 30 March 2012, 17:12
|
Activiteit Berichten: 81 Lid sinds: 01 Dec 2010 |
Quote kobus1960 schreef: Ben ik met je eens hoor, ik denk dat je baas je ook niet betaald heeft voor die dag. Ergerlijk genoeg om van provider te wisselen? Ga ervoor zou ik zeggen. ik was al aan het wisselen van provider. Dat gaat ook nog een staartje krijgen trouwens.... omdat Tele2 zijn eigen administratie niet begrijpt/leest Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
|
|
|
cornfed |
Geplaatst op 31 March 2012, 00:34
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Het business model van Tele2 gaat niet zo denderend. Dan moet je creatief worden in het geld inzamelen... |
|
|
kletskater |
Geplaatst op 31 March 2012, 00:48
|
Activiteit Berichten: 81 Lid sinds: 01 Dec 2010 |
Quote cornfed schreef: Het business model van Tele2 gaat niet zo denderend. Dan moet je creatief worden in het geld inzamelen... Was al bezig met andere provider maar deze zielige kruideniersmentaliteit was anders wel een reden geweest om op te stappen. en het levert T2 natuurlijk een leuk extraatje op(en een geweldige reputatie) Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 12 2012 13:50:56: tele2 is zoals ik vandaag te horen kreeg inderdaad van plan mij een incassoburo op de nek te sturen. Blijven volhouden dat ik ondanks alle jaren dat ik klant ben nog 260 euro verschuldigd ben te betalen. Wie kan mij advies geven hoe ik dit moet oplossen? Gewijzigd door kletskater op 12 April 2012, 12:50 Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
|
|
|
cornfed |
Geplaatst op 12 April 2012, 18:36
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
260 pop? Niet mis. Had je onlangs een nieuw contract afgesloten of zo? Zo een 'naheffing' krijg je alleen als je contractbreuk doet. |
|
|
kletskater |
Geplaatst op 12 April 2012, 18:55
|
Activiteit Berichten: 81 Lid sinds: 01 Dec 2010 |
Quote cornfed schreef: 260 pop? Niet mis. Had je onlangs een nieuw contract afgesloten of zo? Zo een 'naheffing' krijg je alleen als je contractbreuk doet. zie mijn eerdere berichten hier.. Ik ben sinds 10-juli 2006 klant bij tele2 onder klantnummer *********** 29-11-2010 is mijn telefoonlijn gekaapt en heb ik ruim een maand niet kunnen bellen of internetten via mijn vaste lijn ************* Hierna heeft Tele2 de verbinding weer hersteld, echter met een ander klantnummer *********** (waar ik niet om heb gevraagd) ik heb de klantenservice van Tele2 twee keer gebeld en het probleem uitgelegd. De dames die ik aan de lijn kreeg gaven mij gelijk en hebben in het systeem melding gemaakt dat het bedrag a € 260,00 niet moest worden afgeschreven omdat het hier een misverstand betrof. Vandaag werd mij door een medewerker van uw klantenservice verteld dat ik een incassoburo kan tegemoet zien indien ik de ten onrechte afschrijving zal storneren. op advies van mijn rechtsbijstand heb ik ze vandaag een aangetekende brief gestuurd, ze zien er brood in om mocht T 2 toch incasseren voor mij aan het werk te gaan Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 12 2012 19:58:07: Quote kletskater schreef: Quote cornfed schreef: 260 pop? Niet mis. Had je onlangs een nieuw contract afgesloten of zo? Zo een 'naheffing' krijg je alleen als je contractbreuk doet. zie mijn eerdere berichten hier.. http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=2126&pid=24526#post_24526 Ik ben sinds 10-juli 2006 klant bij tele2 onder klantnummer *********** 29-11-2010 is mijn telefoonlijn gekaapt en heb ik ruim een maand niet kunnen bellen of internetten via mijn vaste lijn ************* Hierna heeft Tele2 de verbinding weer hersteld, echter met een ander klantnummer *********** (waar ik niet om heb gevraagd) ik heb de klantenservice van Tele2 twee keer gebeld en het probleem uitgelegd. De dames die ik aan de lijn kreeg gaven mij gelijk en hebben in het systeem melding gemaakt dat het bedrag a € 260,00 niet moest worden afgeschreven omdat het hier een misverstand betrof. Vandaag werd mij door een medewerker van uw klantenservice verteld dat ik een incassoburo kan tegemoet zien indien ik de ten onrechte afschrijving zal storneren. op advies van mijn rechtsbijstand heb ik ze vandaag een aangetekende brief gestuurd, ze zien er brood in om mocht T 2 toch incasseren voor mij aan het werk te gaan Gewijzigd door kletskater op 12 April 2012, 18:58 Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
|
|
|
cornfed |
Geplaatst op 12 April 2012, 19:34
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Oh ja, nu herinner ik me je eerdere troubles weer. Ja, dan is het duidelijk. Tele2 maakt de fout. Jij hebt al uitgelegd aan Tele2 hoe het werkelijk zit. De aangetekende brief is altijd een goed idee. Daarmee kan je later aan een rechter bewijzen dat je je verweerd hebt. Sowieso het bedrag storneren, want je moet je nooit zoveel geld in handen van Tele2 laten. Als je pech hebt, kan je maanden wachten op een teruggave. Het incassobureau is een tandeloze tijger. Daar heb je niets over te vrezen. Als ze bellen, leg het nog eens uit aan hun hoe het zit en dat je graag naar de rechter wilt. Tele2 gaat een eventuele rechtszaak zeker verliezen. Maar ik vermoed dat het zover niet zal komen. Eerst kijkt een jurist van Tele2 de zaak goed na voor het daadwerkelijk naar de rechter gaat. Die zal zien dat Tele2 in het ongelijk staat en opeens zijn miraculeus alle vorderingen verdwenen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kruideniersmentaliteit van Tele2', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie