obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Tele2 Zenders automatisch instellen op TV?
BiYaY
Hoi allemaal,

Ik heb net een nieuwe TV gekocht, de Samsung UE40D7000, en heb deze nu aangesloten op de Tele2 decoder. Nu zit er een optie in de tv om automatisch de zenders te vinden van een Ziggo en UPC. Ik vroeg me af of dit voor Tele2 ook mogelijk is? Ik heb er zelf mee lopen klooien maar ik krijg het zelf niet voor elkaar.

De reden dat ik het graag ingesteld wil hebben op de TV is dat ik dan ook de afstandsbediening die bij de TV hoort kan gebruiken welke mooier is en prettiger in gebruik. Heeft een van jullie hier toevallig ervaring mee? Is een ander alternatief een andere afstandsbediening zoals een Logitech Harmony oid?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Gr.
BiYaY
 
kobus1960
Nee, de decoder is gelijk je tv tuner, je kan wel een Harmony gebruiken om
beide toestellen tegelijk te bedienen, zit een one touch knop op die beiden
tegelijk inschakelt, je kunt dan gelijk zappen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
BiYaY
Hi Kobus,

Bedankt voor je antwoord. Jammer eigenlijk dat dit niet gewoon mogelijk is bij Tele2.

Gr.
BiYaY
 
kobus1960
Dat is een kwestie van inlezen alvorens een product aan te schaffen.
Je hebt met A(V)DSL altijd een decoder nodig. No offence!!
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
BiYaY
None taken. Ik wist het ook wel en het was dan ook geen vereiste maar dacht misschien zijn er slimmigheden om dit toch voor elkaar te krijgen. Eerst maar eens kijken hoe dit bevalt en kan anders dus altijd nog eens een Harmony aanschaffen om een en ander te vergemakkelijken.

Thx
 
kobus1960
Bij blokker ligt de Harmony 300 in de aanbieding. € 20,-
USB en webbased aan te passen, werkt prima moet ik zeggen.
Hier tegelijk op een Samsung 22", Samsung decoder (Ziggo), JVC soundsetje.
Heb er ook eentje op een Sony 47" met insteekmodule (ziggo), Yamaha 5.1.
Werkt ook uitstekend. bak met afstandsbedieningen niet in gebruik. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Zenders automatisch instellen op TV?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie