Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Werkwijze Tele2 nederland facebook en spookrekeningen dataoverschrijding
seawave
Onbegrijpelijke spookrekeningen m.b.t. dataoverschrijding, oplossingen: geen, wel heel veel standaard-riedels, afschuif-linken
naar het stokpaardje het (andere) Tele2-forum, waar i.d.d. alles te laat word opgepakt, waar oplossingen een zeldzaamheid zijn en gerund wordt door zich vervelende klanten die een gratis plakplaatje (badge) krijgen bij een bepaald aantal vooral aanvallende reacties, maar helaas "de klepel nog steeds niet gevonden hebben" en de wake-up call m.b.t. zich voor het karretje laten spannen negeren, en vooral hun eigen mening schijnbaar heel makkelijk aan de kant kunnen/moeten schuiven,..
Niet erg handig van Tele2 daar er alleen maar eindeloze discussies met ruzies ontstaan, en oplossingen geen,..

Het Tele2 forum heeft helaas geen toegevoegde waarde, de klanten die over de spookrekeningen klagen zijn inmiddels ontelbaar, en oplossingen geen, sterker nog de zelfs altijd in de pas lopende forumspecialisten, beginnen nu zelfs te twijfelen (totdat ze waarschijnlijk teruggefloten worden)

Die zogenaamde forumspecialisten (meepraters) hebben schijnbaar niks anders te doen om daar letterlijk te zitten vervelen, en op alles en iedereen te reageren met nogmaals totaal geen technische kennis van zaken, negen van de tien klanten zit daar echt niet op te wachten, het wekt vooral veel ergernis op is vaak te lezen, de gebrainwashte forumspecialisten blinken dan weer wel uit door de hoeveelheid berichten, dat is dus duidelijk te herzien m.b.t de simpelheid van de antwoorden.

Lees ook even dit topic "Dompers van de week" en zie hoe een forumspecialist LOL z'n "kont in de krip gooit" dit persoon had als hobby iedereen die hem tegensprak een ban aan te smeren, door heel kinderachtig de moderator van valse info te voorzien, deze kleuter heeft jawel na zo'n ruim 7000 berichten eindelijk door ALLEEN maar voor het tele2 karretje gespannen te zijn het "licht gezien" en heeft waarschijnlijk de bel en de daarbij horende klepel ook gevonden,.wauww wat een mensenkennis!!

Verder over de spookrekeningen,.. de verschillende factoren mogen natuurlijk geen invloed hebben, alsTele2 netjes op tijd een waarschuwings-smsje sturen en niet 5 minuten later een smsje sturen dat de teller op een paar honderd euro staat
Niet vreemd hoor dat klanten dan steen en been komen klagen,.

Nu zullen we het maar nog niet over die drama-app hebben want die heeft nog nooit naar behoren gefunctioneerd, word ook door jullie toegegeven overigens,..ook dat draagt bij tot de onverklaarbare hoge rekeningen, daar hoor je Tele2 niet over,.

Dus kort samengevat als Tele2 op TIJD de klant informeert m.b.t. de dataoverschrijding, kunnen er never/nooit niet van de achterlijke hoge rekeningen ontstaan, of zie ik dat verkeerd?? En belangrijker nog, dan hoeft Tele2 ook niet met overbodige info aan te komen b.v. apps die op de achtergrond meedraaien en het wifi signaal dat spontaan op 3G springt, wat ook weer bewijst wat voor middelmatig wifi-signaal de tele2 modems uitstralen,.

zie ook: http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/article/detail/3477731/2013/07/18/Minder-omzet-maar-meer-winst-Tele2.dhtml
 
cornfed
Bij alle providers (niet alleen Tele2) is bellen of internetten buiten de bundel een dikke vette goudmijn.
Alleen als providers gedwongen worden door instanties zoals AFM of door wetgeving, zal hier een einde aan komen.
Het meest eenvoudige wat men kan doen, is limiet in te stellen waardoor je nooit buiten de bundel kan bellen/sms-en/internetten.
Pas na een positief berichtje van de klant, wordt de begrenzing opgeheven.
Dat is een heel simpele oplossing om het grootste leed tegen te houden.
Dat proces kan men helemaal automatiseren. Komt geen mens meer aan te pas van de kant van de provider.
Gewijzigd door cornfed op 11 August 2013, 19:39
 
seawave
En dan te bedenken dat dit opgedragen word vanuit het management, de medewerkers kunnen niet anders dan doelbewust mensen oplichten.
Dit riekt naar oplichterspraktijken, stelen van je klanten,.
Word tijd dat Neelie hier een gelakte vingernagel achter krijgtMad en een flinke boete eroverheen wegens diefstal...dat zal ze lerenYeah
 
cornfed
Neelie..hhmmm. Bureaucratie draait langzaam. Heel langzaam... Shock
Nee, beter een brief schrijven naar Youp van 't Hek. Die krijgt meer voor elkaar dan tien parlementariƫrs.. Grin
 
Bill
Pfoe dat is nogal wat kritiek. En dat op het gecontroleerde/gecensureerde eigen forum van Tele2. Ik heb die pagina gesaved, want die zal binnenkort wel verwijderd zijn.

Hier op het onafhankelijke forum over Tele2 hebben we ons tenminste niet voor het karretje van Tele2 laten spannen en zijn we onafhankeilijk gebleven.

Hierdoor is webcare van Tele2 wel vertrokken maar dat is geen gemis.
Nu dreigt hun eigen forum, opgezet omdat wij niet meewerkten, aan het "succes" ten onder te gaan.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wro1ha
speed-testing
 
seawave
@Bill, dat Tele2 zich hier niet meer laat zien/horen lijkt mij genoeg bewijs dat ze kritische vraagstukken liever mijden, en de touwtjes liever zelf strak in handen willen houden, met alle afgunst van dien,.
Het meest trieste vind ik nog dat elke iets te bijdehante vraag met een kritische ondertoon m.b.t tele2 nederland, gelijk doorgeschoven word naar het pappen en nathouden forum, waar ze zich eerst moeten registeren, om een antwoord te krijgen, wat ook opnieuw geen hout snijd,..# afschuifsysteem ten top.

@cornfed, yes! Youp moet het onrecht aanpakken, heeft eerder bewezen dit goed te kunnen verwoordenYeah
 
kobus1960
@seawave
Doe Neelie dan gelijk even achter Fox zijn/haar/hun broek aanjagen.
Die maken er ook een potje van qua kosten/kwaliteit. Daar komen de
Tele2 kijkers ook vanzelf achter. Raar spelletje.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
strider
Volgens mij is op het tele2 forum al veel langer door aragorn die strijd tegen de buiten de bundel boetes begonnen. Dat dompers artikel is leuk ! Ik ben het niet met seawave eens dat hij zo pro-tele2 is, tenminste voor zover ik kan zien. De kritiek is niet mals!
 
seawave
De kritiek is terecht m.b.t. de overschrijding (geldboompje) van Tele2, maar vergeet niet dat dit individu zo'n ruim 7000 berichten heeft zitten pitten, en zeer arrogant klanten in het harnas heeft gejaagd en Tele2 heel vaak onterecht met hand en tand verdedigd heeft,..
Dat hij nu EINDELIJK zich goed heeft verdiept in de werkwijze van Tele2 zegt veel over dit persoon, zou zeggen lees oudere berichten hoe hij nogmaals Tele2 alleen maar heeft verdedigd,..heel vaak ten onrechte met ook nog klanten een ban aansmeren als hij wist dat hij fout zat en de discussie duidelijk niet meer aankon.
Nu we toch aan het roddelen zijn, moet je die Koch eens voor de grap volgen, die is het roerend met hem eens over die spookrekeningen maar die blijft zich als een belangeloos forumlid gedragen, zegt hij,..
Alle kritiek jegens Tele2 weet hij om te buigen met argumenten die kant nog wal raken, als je de vraag van de klagende klant nog eens goed doorleest.
Een badge, 'het niet kunnen inleven in andermans problemen' zou een mooie aanvulling zijn bij z'n plakplaatjes.
Ze maken mij niet wijs dat een belangeloos forumlid van 's ochtends vroeg tot diep in de nacht dag in dag uit klanten van prot-Tele2 riedels voorziet en alleen maar in de WIJ vorm praat.
Die persoon stamt waarschijnlijk van de indianen af, want die spreekt duidelijk met dubbele tong!ROFL
 
fangorn
Even een vraagje, omdat ik de discussie niet echt heb gevolgd, maar realiseren mensen zich dat die waarschuwings-smsjes (als ze al verstuurd worden, en dit leek nog wel eens fout te gaan) pas kunnen worden verstuurd op het moment dat in het administratiesysteem van tele2 zichtbaar is dat het heeft plaatsgevonden, en dat er enkele uren verstrijken voordat dit zichtbaar wordt? (Ik weet niet of dit is omdat T-Mobile de gegevens vertraagd doorspeelt, of dat er een andere reden is dat dit met vertraging zichtbaar wordt.) Dat adminsysteem verstuurt vervolgens een sms, maar op dat moment kan het natuurlijk zo zijn dat er in de uren daarna nog meer verbruik heeft plaatsgevonden, dat nog moet worden verwerkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Werkwijze Tele2 nederland facebook en spookrekeningen dataoverschrijding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 Oct 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 Feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 Sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 Sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 Aug 2017
Advertentie