Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Tele2 mailbox gaat veranderen
|
|
strider |
Geplaatst op 29 July 2014, 16:34
|
Activiteit » Nijmegen » TV,Internet & Bellen » Davolink ADSL Berichten: 28 Lid sinds: 28 Apr 2013 |
Heb je ooit iets positiefs gemeld over Tele2 seawave? Dit is een Tele2 gebruikersforum, echter blijkbaar mijdt iedereen dit forum mede door leden zoals jou. Ik heb nu sinds een maand glasvezel bij Tele2, en ik moet zeggen, nog geen enkel probleem. |
|
|
strider |
Geplaatst op 29 July 2014, 16:39
|
Activiteit » Nijmegen » TV,Internet & Bellen » Davolink ADSL Berichten: 28 Lid sinds: 28 Apr 2013 |
Mailbox problemen heb ik niet gehad, gewoon outlook gebruikt geen enkel probleem. |
|
|
seawave |
Geplaatst op 29 July 2014, 17:55
|
Activiteit Berichten: 131 Lid sinds: 25 Jan 2011 |
Quote strider schreef: Heb je ooit iets positiefs gemeld over Tele2 seawave? Dit is een Tele2 gebruikersforum, echter blijkbaar mijdt iedereen dit forum mede door leden zoals jou. Ik heb nu sinds een maand glasvezel bij Tele2, en ik moet zeggen, nog geen enkel probleem. Ik blijf realistisch, t.a.v. Tele2, dat daar weinig positiefs over valt te melden,...het zij zo. Lees jezelf eens beter in m.b.t de vele klachten en vooral de afwikkelingen daarvan, dan kan je misschien mijn denkwijze beter volgen. Dat je tevreden bent met glasvezel van Tele2 is natuurlijk heel fijn, het is algemeen bekend dat glasvezel en Tele2 een zeer slecht huwelijk is. Het modem wat Tele2 daarvoor beschikbaar heeft gesteld is van een bedenkelijk niveau (nu druk ik me nog voorzichtig uit) maar goed als jij daar tevreden mee bent, prima. Dat je de tekortkomingen van het diensten m.b.t de geleverde techniek (denk aan het modem) nog niet hebt ontdekt verbaas me eerlijk gezegd wel, maar dat even terzijde. Dit hier is trouwens een onafhankelijk Tele2 gebruikersforum m.a.w. er zijn geen lijntjes met Tele2 zelf, waar dus kritiek gewoon geuit mag worden. |
|
|
seawave |
Geplaatst op 29 July 2014, 18:12
|
Activiteit Berichten: 131 Lid sinds: 25 Jan 2011 |
Quote Helaas zijn de meningen daar zeer verdeeld over: lees dit artikel maar eens van een zeer betrouwbare site namelijk tweakers en die weten echt wel waarover ze praten,..en melden! Zie: http://tweakers.net/nieuws/97310/tele2-klanten-kampen-met-mailproblemen-door-migratie.html En trouwens het Tele2 forum (dat wel door Tele2 beheerd wordt) Zie: https://forum.tele2.nl/internet-188/ontvang-geen-mail-meer-mijn-zonnet-mailbox-30999/index29.html De realiteit liegt niet,.. |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 29 July 2014, 18:16
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 15 Aug 2010 |
Als het eenmaal 'marcheert' bij Tele2 dan gaat het wel. Maar als er iets bijzonders ontstaat dan zijn ze zó van de kaart. Ik heb ook niet de indruk, dat de communicatie binnen het bedrijf uitblinkt (dus ook niet die naar de klant in dit soort gevallen). Verder is het een beetje een prijsvechter en aan voordeligheid hangt tegenwoordig een prijskaartje. Soms kan dat knap vervelend uitpakken. Een enkele keer zou je geneigd zijn te gaan van Tele2 naar Ziggo..
|
|
|
seawave |
Geplaatst op 29 July 2014, 18:33
|
Activiteit Berichten: 131 Lid sinds: 25 Jan 2011 |
Quote rijnsma schreef: Als het eenmaal 'marcheert' bij Tele2 dan gaat het wel. Maar als er iets bijzonders ontstaat dan zijn ze zó van de kaart. Ik heb ook niet de indruk, dat de communicatie binnen het bedrijf uitblinkt (dus ook niet die naar de klant in dit soort gevallen). Verder is het een beetje een prijsvechter en aan voordeligheid hangt tegenwoordig een prijskaartje. Soms kan dat knap vervelend uitpakken. Dat klopt i.d.d. 'alle waar naar z'n geld' zou een prima slogan zijn voor Tele2, en niet de misselijke arrogante slogans zoals 'Tele2 gaat verderder' en 'Tele2 neemt zelfs met het allerbeste geen genoegen' zoals ze nu bezig zijn (Galsvezel/Tele2.app/ email-darama) nemen ze alleen maar het allerslechtste genoegen. Dat ze niet met die onhandige situaties (technische blunders) om kunnen gaan is dagelijks te lezen. Met die voordeligheid valt het reuze mee, in verhouding zijn ze eigenlijk (met de vele ongemakken) best duur. Zit zelf al een paar maanden bij Ziggo voor 30 euries per maand alles in 1 (het eerste half jaar) begon met 160/15 en per 1mei verhoogt naar 180/19 en niks geen TOT zo kan het dus ook. Ik wil maar zeggen 20Mb gratis erbij, die 20MB kan Tele2 nog niet eens betaald leveren,..m.a.w. in verhouding met wat je krijgt is Ziggo in mijn ogen een stuk voordeliger en zeker betrouwbaarder en nog belangrijker stabieler!! |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 29 July 2014, 18:43
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Goeie vergelijking, Ziggo vs Tele2. Techniek laten we achterwege. 3e Topic in 1 topic. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 mailbox gaat veranderen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie