Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
nummer kwijt door Tele2
|
|
endievb |
Geplaatst op 19 August 2008, 01:55
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 19 Aug 2008 |
Met ingang van augustus ben ik van Tele 2 overgestapt naar een provider die kantoor houdt bij mij om de hoek. Dit in verband met vlotte bereikbaarheid van de Service. Deze provider biedt ism Optibel de telefoondiensten. Optibel blijkt nu problemen te hebben met het porteren van mijn oude nummer, reeds 22 jaar lang mijn vetrouwde nummer. Dit nummer is twee jaar geleden van KPN geporteerd naar Tele2. Gedurende die twee jaar heb ik steeds tijdig mijn rekeningen aan Tele2 voldaan. Van mij geen last gehad. Porteren van KPN naar Tele2, dat konden ze wel. Maar van Tele2 porteren naar Optibel is teveel gevraagd????? |
|
|
jantjebeton |
Geplaatst op 19 August 2008, 12:59
|
Activiteit » Assen Berichten: 140 Lid sinds: 24 Jun 2008 |
Waarom heeft Tele2 hier schuld aan? Optibel moet een porteringsverzoek indienen bij Tele2 om het telefoonnummer over te nemen, als Optibel dit verkeerd (of verzuimd) te doen ligt de schuld toch bij Optibel?? |
|
|
loudness |
Geplaatst op 19 August 2008, 22:20
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 02 Aug 2008 |
Aangezien je naar Optibel gaat moeten zij een portering verzoek doen. echter doen ze dit niet dan vervalt je nummer zodra je pakket is gestopt bij tele2. dus je moet niet bij tele2 zijn maar bij Optibel. |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 22 August 2008, 08:53
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Hallo endievb, Ik ben werkzaam voor Tele2 Webservices en las uw klacht op dit forum. Graag wil ik u van het volgende informeren; Wanneer u vanaf Tele2 overstapt naar een andere provider, is de nieuwe provider verantwoordelijk voor het aanvragen van de nummerportering. Dit dient echter wel bij de juiste afdeling te gebeuren. Zij kunnen ook achterhalen bij wie het nummer op dit moment actief is. Zolang Tele2 geen porteringsverzoek binnenkrijgt via de juiste afdeling, zal er inderdaad geen goedkeuring volgen, omdat er volgens Tele2 geen verzoek is geweest. U kunt dit ook aangeven bij uw nieuwe provider. Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Tele2 Webservices Sylvie. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nummer kwijt door Tele2', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie