Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
Nieuw (andere) decoder Tele2?
|
|
wipkip |
Geplaatst op 24 August 2008, 18:43
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 24 Aug 2008 |
Hallo forumleden, ik ben sinds jaar en dag abonnee bij Tele2 en zeer tevreden ook. Het enige minpuntje vind ik de decoder (en velen met mij heb ik begrepen). Nu heb ik de laatste tijd wel goeie ontwikkelingen gezien bij Tele2 zoals o.a. de zenderuitbreiding. (klein maar beter iets dan niets) Heeft iemand enig idee of er binnen afzienbare tijd ook iets op decodergebied kan gaan gebeuren= Ik vind de decoder namelijk nogal groot maar vooral traag en ouderwets. Alvast bedankt voor jullie reacties. |
|
|
pedro |
Geplaatst op 26 August 2008, 17:05
|
Activiteit Berichten: 38 Lid sinds: 08 Jul 2008 |
werkelijk geen idee. een belletje/mail naar tele2 zal denk ik meer uitsluitsel geven. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw (andere) decoder Tele2?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie