obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
service van TELE2 bij technische storing
svdbemt
Sinds donderdag 2 oktober wordt ik ook na een storing van TELE2 die een aantal uren duurde in brabant aan het lijntje gehouden!!
Zolang je geen technische problemen hebt bij TELE2 is de service goed maar zodra deze zich aandienen ben je de klos.
Het gevolg is: je staat herhaaldelijk lang in de wacht met belkosten voor jouw rekening, beloftes van dat je teruggebeld wordt komt men niet na.
Als je maar weer contact opneemt via de klantenservice krijg je iedere keer opnieuw allerlei onzinnige vragen en ze kunnen je wel doorverbinden met de technische dienst maar daar duurt het langer dan 10 minuten voor je ze te spreken krijgt.
Er wordt beloofd dat je weer terugebeld wordt omdat ze geen monteur in kunnen plannen omdat hun systeem voor onderhoud eruit ligt!!
Dus maar weer wachten of wordt het tijd om bij de consumentenprogramma´s KASSA en RADAR dit onder de aandacht te brengen.
 
Teletweetje
Ik ben benieuwd wat voor probleem u heeft en of het inmiddels alweer is opgelost?
 
jeroen

Quote

svdbemt schreef:
Sinds donderdag 2 oktober wordt ik ook na een storing van TELE2 die een aantal uren duurde in brabant aan het lijntje gehouden!!
Zolang je geen technische problemen hebt bij TELE2 is de service goed maar zodra deze zich aandienen ben je de klos.
Het gevolg is: je staat herhaaldelijk lang in de wacht met belkosten voor jouw rekening, beloftes van dat je teruggebeld wordt komt men niet na.
Als je maar weer contact opneemt via de klantenservice krijg je iedere keer opnieuw allerlei onzinnige vragen en ze kunnen je wel doorverbinden met de technische dienst maar daar duurt het langer dan 10 minuten voor je ze te spreken krijgt.
Er wordt beloofd dat je weer terugebeld wordt omdat ze geen monteur in kunnen plannen omdat hun systeem voor onderhoud eruit ligt!!
Dus maar weer wachten of wordt het tijd om bij de consumentenprogramma´s KASSA en RADAR dit onder de aandacht te brengen.
 
jeroen
Heel herkenbaar deze klacht. Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt. Wij hadden anderhalf jaar lang probleemloos bellen en internetten, tot we een storing kregen, en in de malle molen van tele2 klantenservice terecht kwamen. Voor ons reden om te denken aan een andere provider. Mijn contract loopt per 1 februari 2009 af, er zijn voldoende andere anbieders. Enigste twijfel is of het ergens anders niet net zo slecht is.
 
Teletweetje

Quote

jeroen schreef:

Quote

svdbemt schreef:
Sinds donderdag 2 oktober wordt ik ook na een storing van TELE2 die een aantal uren duurde in brabant aan het lijntje gehouden!!
Zolang je geen technische problemen hebt bij TELE2 is de service goed maar zodra deze zich aandienen ben je de klos.
Het gevolg is: je staat herhaaldelijk lang in de wacht met belkosten voor jouw rekening, beloftes van dat je teruggebeld wordt komt men niet na.
Als je maar weer contact opneemt via de klantenservice krijg je iedere keer opnieuw allerlei onzinnige vragen en ze kunnen je wel doorverbinden met de technische dienst maar daar duurt het langer dan 10 minuten voor je ze te spreken krijgt.
Er wordt beloofd dat je weer terugebeld wordt omdat ze geen monteur in kunnen plannen omdat hun systeem voor onderhoud eruit ligt!!
Dus maar weer wachten of wordt het tijd om bij de consumentenprogramma´s KASSA en RADAR dit onder de aandacht te brengen.


Dát had ik ook gelezen Jeroen, maar zoals er wordt gezegd wordt de klant NA een storing aan het lijntje gehouden. Ik wil graag weten wat voor storing het is en wat de klant verwacht!
Gewijzigd door Teletweetje op 12 november 2008, 19:15
 
jeroen
Onze download snelheid ging voortdurend naar nul, en dan steeg het weer naar normale waarden. Contact gezocht met Tele2 (eerst via de mail), en die liepen een aantal vragen door. Uiteindelijk werd gezegd dat het druk was, en de technische dienst zou over drie weken contact met ons opnemen. Dit vonden we lang duren, maar ja, dat kan. Na drie weken nog geen telefoontje, weer gebeld. Weer de zelfde vragen als de eerste keer. Deze dame was ronduit een kreng, terwijl ze daar toch echt geen aanleiding voor had. Ze gaf aan dat het druk was, en we zouden binnen toen en drie weken worden teruggebeld, maar als we pech hadden zou het nog langer duren. Nog geen half uur later werden we al gebeld door de technische dienst. (zeer vriendelijke man, prima geholpen) Ik moest de modem in de meterkast plaatsen, en hij stelde vragen over de ansluiting. Vervolgens ging hij onze verbinding een uur lang monitoren. Hij zou na het uur proberen terug te bellen, en dat deed hij ook. Hij zei dat die dag al vijf storingsmeldingen uit de zelfde centrale waren gekomen en dat het probleem dus bij hun lag. Het zou waarschijnlijk binnen twee dagen worden opgelost. Na een week nog niks. Weer gebeld, en weer dezelfde vragen, er zou nu een monteur komen. Oh, ja voor de duidelijkheid: we konden niet met onze eigen telefoon bellen, die viel na een minuut steds uit, al de verbinding wegviel. Deze mevrouw zei nog: ach dan bel je toch met je mobiel! Ja, dan heb ik tele2 ook niet nodig! bovendien koop ik per jaar en telfoonkaart van 20 euro, ik heb nu al twee kaarten verbeld, dit steekt. Maar goed, na twee weken nog helemal niks, weer gebeld, en deze jongen wist niets van een storing bij ons! echt waar, dat geloof je toch niet! Hij begon ook met de standard vragenlijst van tele2, en die hebben we onderbroken, dat hebben we nu al zo vaak doorgenomen. Vervolgens zou hij de technische dienst inschakelen, maar het was druk en dat kon nog wel drie weken duren! Mijn vrouw boos, en dat heeft ze ook tegen deze jongen gezegd, met de mededeling dat wij echt stoppen met tele2, en vervolgens kreeg ze toch de technische dienst (mischien omdat ze boos werd?) En echt waar, na een half uur werkte alles weer! Ze hadden een of andere frequentie hoger gezet. We zijn dolgelukkig dat alles weer werkt, maar hebben het gevoel dat we niet twee manden met deze storing hadden hoeven te zitten, en we storen ons aan de nonchalante houding van twee tele2 werknemers. Kijk, ik heb eens op en ochtend 4x met school gebeld om mijn zoontje ziek te medeln, 4x omdat de verbinding steeds wegvalt. En zulke ergerlijke situaties hebben we veel meer meegemaakt. Heel jammer allemaal.
 
Teletweetje
Jeroen, dit kan ik mij goed voorstellen en is ook niet de normale gang van zaken. De technische dienst heeft echt een topdrukte achter de rug. Momenteel zijn de doorlooptijden gelukkig weer acceptabel, x-x dagen. Is er u nooit verteld dat u een creditatie kon krijgen voor de dagen dat u geen werkende diensten had en dat u een creditatie had kunnen krijgen voor de gemaakte mobiele kosten? Dit is zeer spijtig. Ik bied hierbij mijn ecxuses aan en ik hoop dat in de loop der tijden, als u geen werkende dienst heeft, dit sneller wordt opgelost dan de afgelopen keer.

Edit Jantjebeton: Om de poster van dit bericht niet in de problemen te laten brengen heb ik de aangegeven doorlooptijden verwijderd. Callcenters worden niet zo vrolijk van medewerkers die (vaak goedbedoeld) doorlooptijden op forums plaatsen.



Edit Teletweetje: dank je welWink
Gewijzigd door Teletweetje op 14 november 2008, 16:22
 
smguyt
Hoi Jeroen,

Ik weet niet of de storing inmiddels opgelost is in brabant, hier echter in Edam-Volendam nog niet. Sinds gisteren morgen kregen we de melding over de storing op de tv-decoder, echter ligt gisteren middag ook de telefoon en het internet er uit. De modem loopt telkens vast en reset zicht waardoor niets meer werkt en nog erger telkens mij instellingen kwijt ben (@#$ modem).

Heb de klanten service gebeld en ze waren met het probleem bezig, ze zouden me terug bellen (wat knap als de telefoon het niet doet van tele2). Tot heden werkt het nog steeds niet. Ik surf nu via een onbeveiligde WiFi om deze post te kunnen plaatsen.

Hebben hier meer mensen nog last van..
S.M. Guijt
 
CasB
Het enige waar ik last van heb, is dat de verbinding eens in de zoveel tijd uitvalt. Eerst loopt de datastroom terug tot 0, dan gaat het adsl-lampje op rood, dan gaat deze knipperen. Daarna gaat het inet lampje op rood, en dan werkt het weer enigzins.
 
farida
zo mooi wezen als ze melden hoelang deze storing gaat duren want mis wel me voetbal zo anders maar via schotel en geen tele 2 meer
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'service van TELE2 bij technische storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie