Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
wederom geen TV bij tele2 weer storing
|
|
karinax |
Geplaatst op 24 November 2008, 21:04
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 03 Nov 2008 |
Jippy, We hadden weer 2 dagen TV. Maar helaas vandaag wil het weer niet met tele2. Ik zit nu dus in een Dippy. Maar ik laat mij niet zomaar kennen Morgen weer ff bellen Helaas kunnen de medewerkers ook niets vertellen. Gelukkig hebben we die goede oude digitenne, Want als het ligt aan tele2 Moet je wel betalen maar heb je geen TV |
|
|
Bill |
Geplaatst op 24 November 2008, 21:46
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Dat is een vervelende situatie, en ik begrijp uw frustratie. Toch even de klantenservice bellen, om over uw probleem te vertellen. Tegen een dippy helpt een chocoladeletter, then you feel just better. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wederom geen TV bij tele2 weer storing', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie