Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Geen signaal na aansluiting Tele2 Gold pakket
|
|
rodian |
Geplaatst op 26 March 2009, 09:23
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 26 Mar 2009 |
Sinds gisteren (25-3) Tele2 Gold pakket, door monteur geinstalleerd, so far so good! Echter, geen signaal, monteur mocht volgens eigen zeggen deze storing niet zelf doorgeven (heel vreemd!) dus zelf maar met Tele2 gebeld. Technische dienst beweert dat er eergisteren een storing is geweest bij KPN (heel toevallig!) en dat het probleem volgens de metingen van Tele2 niet ligt bij de wijkcentrale maar bij het kastje(????) bij mij in de buurt/laan. Toegezegd dat er vandaag een (KPN)monteur langsgaat om metingen te verrichten (eventueel ook bij ons thuis) om het euvel te verhelpen. Kan ik er vanuit gaan dat dit daadwerkelijk ook gebeurt of is dit een zoethoudertje van Tele2 (ik vrees namelijk voor het tweede!). Iemand ervaringen met dit soort (start)problemen? |
|
|
rowdy |
Geplaatst op 26 March 2009, 16:20
|
Activiteit Berichten: 64 Lid sinds: 25 Mar 2009 |
Als er een toezegging als deze wordt gedaan, dan zou ik er ook vanuit gaan dat er daadwerkelijk iemand langsgaat. Tenminste, degene achter de telefoon denkt dat echt wel en zet dat echt zo weg in zijn systeem. Ik geloof niet dat ze expres tegen je gaan liegen als zoethoudertje. Of er daadwerkelijk iemand langsgaat, tja, dat ligt een beetje aan die afdeling die daadwerkelijk langs moet gaan. Zo is het bij ons op kantoor ook wel eens, als er iemand belt voor mij en een collega neemt op, dan kan die collega wel zeggen dat ik 'vandaag terug zal bellen', maarja, dat kan die collega niet 100% beloven natuurlijk, die kan niet altijd goed in mijn planning kijken. Maar dan bel ik morgen wel terug, natuurlijk en als de KPN monteur er inderdaad vandaag niet meer aan toe komt, dan waarschijnlijk wel binnenkort. Maar vervelend is het natuurlijk wel. Ik hoop dat het snel is opgelost voor je. |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 27 March 2009, 08:26
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Geachte Rodian Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl Met vriendelijke groeten, Webservice Tele2 |
|
|
prdx-photo |
Geplaatst op 02 July 2009, 17:00
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 29 Jun 2009 |
hoe is dit afgelopen? ik heb vandaag hetzelfde meegemaakt monteur heeft hiervoor gebeld, en dit staat ook op de afleverbon vermeld, kpn zou een sla hebben 5 dagen hierop, als ik dus pech heb gaat het minimaa nog 5 dagen duren... ben benieuwd hoe lang ik nog kan internetten via mijn vorige provider... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen signaal na aansluiting Tele2 Gold pakket', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie