obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
een nieuw huis met ISDN aansluiting en Tele2 willen - van kastje naar de muur (en weer terug)
jochemdb
Midden april krijg ik de sleutels voor mijn nieuwe huis, en daar wil graag een Tele2 Gold aansluiting op.

Helaas hebben de huidige gebruikers een ISDN aansluiting, en daar begint het gedonder (het lijkt nog het meeste op een gouwe ouwe Ook Dat Nog sketch).

Tele2 kan mij niet helpen voordat de ISDN aansluiting is veranderd in een analoge aansluiting.

KPN kan mij niet helpen want ik ben geen klant van hen (en wil dat ook niet worden) en verwijst mij door naar iedere andere aanbieder, omdat zij een analoge aansluiting dan direct met KPN regelen.

Dus... zit er niets anders op om klant te worden bij Ziggo, zeker als ik wil voorkomen een tijdje zonder aansluitingen te zitten. Of weet iemand anders een andere oplossing?
 
cornfed
Dat komt wel vaker voor.
Zolang je er nog niet woont, kan er aan de lijn zelf niets verandert worden.
De oude bewoners kunnen zelfs je het moeilijk maken door hun ISDN abo niet op tijd op te zeggen.

Maar er is nog een mogelijkheid!
Elke huis heeft 2 aparte lijnen naar de centrale.
Dus er kan op de ene lege lijn een nieuwe verbinding aangelegd worden.
Je moet dat wel apart aangeven dat zo moet gebeuren.

 
jochemdb
Bedankt voor de reactie! Aan wie moet ik het melden dat ze van de 2e lijn gebruik maken?
 
cornfed
Normaal moet je Tele2 bellen en aan hun vragen om een nieuwe verbinding op de andere lijn te zetten.
Dat is vergelijkbaar alsof je voor het eerst een adsl abo neemt op een kale, ongebruikte lijn.

Of Tele2 dat begrijpt of daar aan mee wil werken is afwachten.
Sommige providers doen moeilijk daarover, omdat je nog niet daadwerkelijk daar woont.
Anders kan iedereen zomaar een abo afsluiten om de buren dwars te zitten.




 
jantjebeton
ik kan je nu al zeggen dat Tele2 hier niet aan mee zal werken. Aangezien je half april pas de sleutel krijgt ben je nog geen bewoner van het pand.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'een nieuw huis met ISDN aansluiting en Tele2 willen - van kastje naar de muur (en weer terug)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie