obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
geen tv via tele 2
tom-112
Beste Allen,

Allereerst hulde aan een dergelijk forum. Ik denk dat in deze huidige tijd veel vraag naar een onafhankelijk informatie verzamelplek is.

Ten tweede het volgende :

Sinds medio maart 2009 zijn we voorzien van het tele2 pakket met bellen. tv kijken (incl. eredivisie live) en internet.
Nu heb ik sinds vorige week het probleem dat de digitale tv het niet meer doet.

We hebben een versatel (samsung) decoder aangesloten op het tele2 modem, en via scart op de tv. Is door een monteur aangelegd, en werkte altijd goed.

Sinds vrijdag echter kom ik niet verder dan de mediabrowser. Hij maakt verbinding, kies dan bijv. televisie zenders en vervolgens gaat ie naar nederland 1. (komt links boven in beeld) daarna blijft het beeld zwart.

Hetzelfde gebeurt met voetbal, uitzending gemist of met bestelde films.

Iemand een idee??


Ik hoop jullie reactie tegmoet te zien.


Alvast bednakt!
 
cornfed
Ik zou eerst eens de stekker uittrekken uit de router en de decoder.
Dan weer alles insteken en controleren of alles nu wel werkt.

Je meldt niet of je ook problemen hebt met internet?
 
Tele2 Webcare
Geachte tom-112

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
pedro
Sinds een paar dagen heb ik ook allerlei storingen

internet wat traag is of niet doet
haperend beeld op tv
telefoon werkt soms niet..

gebeld met klantenservice en ze zeggen dat er storing is
maar wat voor storing weten ze niet want ze kunnen het niet zien wat voor storing want er is storing..

snapt u het nog?

alles al keer gereset en stekkers eruit
niet geholpen. Sad
 
Tele2 Webcare
Geachte pedro

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Tele2 webservice
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen tv via tele 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! Klacht over Tele2 : 4 08 sep 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Advertentie