Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
geen TV
|
|
jacobjanvoerman |
Geplaatst op 13 May 2009, 20:06
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 13 May 2009 |
foutmedeling bij televisie. vanaf 20.30 Mediabrowser doet het (internet en telefoon ook) maar alle TV geeft een melding "dit TV kanaal is nu niet beschikbaar" helpdesk heet wachttijd van langer dan 10 minuten (a;l 5 minuten lang dus ook langer dan 15 min.) uitzending gemist doet het trouwens wel. woonplaats Wijchen (6602) |
|
|
kevin |
Geplaatst op 13 May 2009, 20:15
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 13 May 2009 |
hoi, Ik heb hetzelfde probleem, ik heb net gebeld met de klantenservice en ik kreeg daar al door dat ze ermee bezig waren. |
|
|
jacobjanvoerman |
Geplaatst op 13 May 2009, 20:20
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 13 May 2009 |
Dank je. Ik had al opgehangen, duurde te lang. Mooi om via deze weg toch te weten dat er wat aan gedaan wordt. Nu uitzendig gemist aan het kijken . (tijdelijk commerrcielen gratis ofzo.) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen TV', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Geen internet bij toevoegen tv dienst | Algemeen | : 3 | 12 Oct 2015 |
Geen internet op Vista laptop | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 11 Feb 2015 |
Geen HD? | TV diensten | : 1 | 22 Oct 2014 |
Advertentie