obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Snelheid Tele2
Stannol
Ik zit sinds korte tijd met een probleempje betreffende de snelheid van Tele2. Zit nu ruim twee jaar bij Tele2 en nog nooit te klagen gehad, echter sinds een paar weken is het drama en krijg ik dus ook te maken met de "fijne" helpdesk van Tele2.

Een paar weken geleden is er bliksem ingeslagen en was al het apparatuur van Tele2 overleden. Na gebeld te hebben met de servicedesk kregen wij nieuwe apparatuur toegestuurd, wat echt allemaal super soepel verliep. Na het vervangen van de modem hield ik van de snelheid dus helemaal niets meer over. Voorheen zat ik aan 1500 - 1600 KB, echter na het vervangen van de modem kom ik niet boven de 620 kb uit. Volgens Tele2 zit dit 20kb boven de minimale snelheid, echter wil ik hiermee geen genoegen nemen. Na lang zeuren en best wel vreemde discussies die zij voeren met klanten, hebben zij de modem uitgelezen. Er zou 1870 KB op de modem binnen komen, maar door "activiteiten" op de PC zou dit dus verloren gaan!?!?! Nu kan je me een hoop vertellen maar dit niet, maar toch voor de zekerheid de PC geformateerd en voorzien van nieuwe software, echter zoals verwacht heeft dit niets geholpen.

Nu vraag ik me dus af wat ik moet doen om Tele2 te laten luisteren en dat het toch te maken heeft met de modem en niet aan de PC. Nu ben ik in staat om de modem in het water te gooien en te bellen dat deze overleden is, maar als iemand een andere optie heeft, dan hoor ik het graag.
 
cornfed
Is de splitter (als je die gebruikt) ook niet beschadigd?
Bliksem kan ook de wijkkast beschadigen.
Ik zou om een technisch onderzoek vragen.

Je kan ook mailen: of een
bericht sturen naar de Tele2 boys/girls op dit forum: http://tele2.gebruikers.eu/profile.ph...group_id=5
Gewijzigd door cornfed op 26 augustus 2009, 16:50
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Stannol
Bedannkt voor je antwoord Cornfed, ik zal een mailtje sturen, hopelijk dat ik dan een beter antwoord krijgt en dat ze dan iets meer bereid tot onderzoek te doen.

Tussen de binnen komende lijn van KPN en de modem zit helemaal niets, ik heb een totaal pakket en maak buiten de lijn van tele2 helemaal niets anders, dus hier zouden geen beschadigingen van moeten kunnen zijn.
 
cornfed
Heb je ook eens de bekabeling helemaal vervangen?
Je kan ook vragen om je verbinding te resetten in de centrale.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie