obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Tele2 tv-decoder via scart naar component
joey slingerland
Goedemiddag,

Net alle spullen binnen gehad van tele2. Alles werkt. Alleen nu wil ik de tele2 op de Bose zetten. Deze heeft een component aansluiting en hdmi aansluiting. Nu heeft de tv decoder scart en av tulp (geel, rood, wit). Nu heb ik gezien dat er een kabel bestaat met scart naar component. Voordat ik deze kabel koop (want er wordt aangegeven dat deze combi niet altijd ondersteund wordt), ben ik benieuwd of hier iemand het al geprobeerd heeft of dat iemand voor mij een wereld-oplossing heeft.

Wie o wie kan mij helpen?

Groet,

Joey
 
Anoniempje
heeft bose geen optical?
 
joey slingerland
klopt, maar daar heb eerlijk gezegd niet zoveel ervaring mee en ik heb eigenlijk helemaal niet als optie gezien. kan je mij uitleggen wat ik dan moet doen?
 
cornfed
Component is een analoge video verbinding.
Wat je daar met een geluidssysteem mee wilt, begrijp ik niet.

Je kan alleen stereo geluid sturen naar het geluidssysteem.
Dat kan via de tulp pluggen of via een SCART -> Tulp kabel.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 tv-decoder via scart naar component', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie