Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
Pagina 2 van 2: 12
|
Zeer slechte klantenservice Tele2
|
|
ontevrede klant |
Geplaatst op 08 June 2010, 19:42
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 08 Jun 2010 |
We hebben wel een aanmaning gehad, maar wegens prive omstandigheden heb ik daar later op gereageerd en toen was de tv al afgesloten. Internet en telefoon deden het toen nog. Volgens de medewerker van de klantenservice zou alleen de telefoon het nog doen. Omdat internet het toen het nog deed (nu nog steeds), heeft hij internet en telefoon zogezegd "on hold" gezet. Heb met hem de afspraak gemaakt dat de 21e alles overgemaakt word en dat dan de tv er weer bij aangesloten word. Vandaag was echter ook de telefoon afgesloten, dus ik weer bellen met de klantenservice, waar ik vervolgens niet netjes behandeld werd en zelfs gechanteerd. (quote: Ik kan nu heel kinderachtig worden en de bevriezing van uw factuur eraf halen!) Dat ik ben afgesloten, snap ik echt wel, wanneer je een rekening niet of te laat betaald. Maar niet wanneer je een afspraak maakt om dat tegen te gaan en dat je dan vervolgens als grof vuil behandeld word. |
|
|
leeg |
Geplaatst op 09 June 2010, 07:52
|
Activiteit Berichten: 362 Lid sinds: 29 Dec 2009 |
t wachten is op danielle. Denk ik zo. |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 09 June 2010, 14:43
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Goedemiddag ontevrede klant, Het bericht over de betaling en afsluiting en je PB heb ik gelezen. Om je klacht te kunnen bekijken heb ik een aantal gegevens van je nodig. Zou je alsjeblieft je postcode/huisnummer of klantnummer in een PB naar mij toe kunnen sturen. Ook ontvang ik graag een telefoonnummer van je (mobiel) waar je goed op te bereiken bent. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
ontevrede klant |
Geplaatst op 09 June 2010, 14:49
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 08 Jun 2010 |
Hoi Danielle, Dank je voor je reactie. Gegevens zijn verstuurd in PM. |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 11 June 2010, 14:06
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste Ontevrede klant, Je bent inmiddels weer aangesloten. Er is afgesproken dat je de openstaande rekeningen voor 22 juni betaalt. Ik hoop dat je klacht hiermee naar wens is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 Gewijzigd door Tele2 Webcare op 11 June 2010, 14:06 |
|
|
ontevrede klant |
Geplaatst op 11 June 2010, 14:54
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 08 Jun 2010 |
Hoi Danielle, Ik werd gisteren inderdaad gebeld (door een heel vriendelijke mevrouw) die mij vertelde dat we weer aangesloten werden. De regeling blijft inderdaad gewoon staan, zoals de afspraak was. Heel erg bedankt voor je vlotte en nette afhandeling! Heel wat anders als de klantenservice. Groetjes IJounice |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer slechte klantenservice Tele2', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie