Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
service van TELE2 bij technische storing
|
|
Teletweetje |
Geplaatst op 16 November 2008, 17:36
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 11 Nov 2008 |
@Farida, Tele2 kan nooit melden hoe lang een storing gaat duren.. Dus het blijft afwachten. |
|
|
karinax |
Geplaatst op 16 November 2008, 19:20
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 03 Nov 2008 |
Quote Teletweetje schreef: @Farida, Tele2 kan nooit melden hoe lang een storing gaat duren.. Dus het blijft afwachten. Haha ja idd. Wij wachten al de hele dag. Ik ben ff een dvdtje huren. |
|
|
Teletweetje |
Geplaatst op 16 November 2008, 19:30
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 11 Nov 2008 |
Het was niet als grapje bedoelt eigenlijk, maar wij kunnen nooit melden hoe lang een storing gaat duren. Wij hopen natuurlijk ook dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. |
|
|
karinax |
Geplaatst op 16 November 2008, 20:29
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 03 Nov 2008 |
Quote karinax schreef: Quote Teletweetje schreef: Het was niet als grapje bedoelt eigenlijk, maar wij kunnen nooit melden hoe lang een storing gaat duren. Wij hopen natuurlijk ook dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. sorry Teleweetje, Ik zag niet dat je zo'n schaap bent van tele2, Het was altijd al geen suc6met tele2 maar sinds ze die schapen in dienst hebben genomen is het echt om te janken. Ze hebben zeker geen geld meer om mensen in te huren en de tvrechten te betalen. Gewijzigd door karinax op 16 November 2008, 20:30 |
|
|
Teletweetje |
Geplaatst op 16 November 2008, 21:00
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 11 Nov 2008 |
Het is altijd zo jammer dat de klant gelijk het personeel erop aanvalt. Als ik de storing had kunnen oplossen had ik het gedaan, maar wij staan ook machteloos. Storingen komen nu eenmaal voor. En ik snap dat het absoluut vervelend is en dat u er kwaad om bent, maar om ons persoonlijk erop aan te vallen vind ik te ver gaan. |
|
|
karinax |
Geplaatst op 16 November 2008, 21:31
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 03 Nov 2008 |
Quote Teletweetje schreef: Het is altijd zo jammer dat de klant gelijk het personeel erop aanvalt. Als ik de storing had kunnen oplossen had ik het gedaan, maar wij staan ook machteloos. Storingen komen nu eenmaal voor. En ik snap dat het absoluut vervelend is en dat u er kwaad om bent, maar om ons persoonlijk erop aan te vallen vind ik te ver gaan. Arm schaap Ik ben niet kwaad op jou teleweetje maar op je directie. Zij zorgen ervoor dat ik en vele andere tele2-ers al ruim een week gebrekkige tv hebben, en dat in al die jaren de snelheid van het internet en de kwaliteit van de tv niet is vebeterd. Ook zorgen zij ervoor dat op de website van tele 2 niet direct het storingsnummer is te vinden, ook de storingen die in elk geval in heel ALkmaar zijn maar ik geloof zelfs in heel nederland worden niet gemeld op de website van tele2. Tot slot zorgen ze er voor dat je niet kunt vinden hoe je je abbonnement kan opzeggen en naar welk adres je de opzegging moet sturen. Overigens zit ik 500 meter van de centrale af dus dat kan geen reden zijn voor de trage verbinding. Het tele2 forum heeft tele 2 ook van de website gehaald, daar stonden namelijk teveel negatieve berichten op Nou ja dit zou ook een forum zijn voor gebruikers door gebruikers, maar jij bent een tele2 medewerker. Overigens begrijp ik uit de reclame dat tele2 al haar medewerkers heeft vervangen voor zwarte schapen |
|
|
hansajax |
Geplaatst op 16 November 2008, 21:57
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 16 Nov 2008 |
hallo ook ik heb sinds donderdag nacht geen internet en tv meer,telefoon doet het af en toe.Zijn nu bijna 72 uur verder en nog niks,moet wel een erg groot probleem zijn ,mast omgevallen misschien? Heb het idee dat er in het weekend namelijk niet zo veel gedaan wordt.Heb effe gegoogled en het valt met op dat veel grote storingen voor en in het weekend altijd pas maandag weer verholpen zijn,durf er om te wedden dat hij het vast morgen weer doet.Ook omdat niemand kan zeggen wat het probleem is,en komt er compesatie voor? Mijn vrouw heeft een eigenzaak en gaat veel via het internet,maar kan nu ook niks,of je moet een zakelijk abonnement nemen dan heb je er geen last van want dan wordt je via kpn over een andere lijn of net gegooid.Heb zelf veel storingen met versatel kastje 100 x gebeld maar nog nooit een monteur gezien,wordt gezegd of je niet iemand kent die een beetje handig is,?????Als je als klant betaald voor een dienst mag je ook een beetje service verwachten helemaal voor de spullen die tele2 zelf aansluit en niet deugt. Dit is niet persoonlijk bedoelt naar degene op dit forum,maar het kan allemaal wat makkelijker denk ik en als je 3 maanden moet wachten op een monteur omdat het zo druk is gaat er iets niet goed denk. |
|
|
Jaapiooo |
Geplaatst op 22 November 2008, 09:03
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 06 Nov 2008 |
Quote karinax schreef: Quote karinax schreef: Quote Teletweetje schreef: Het was niet als grapje bedoelt eigenlijk, maar wij kunnen nooit melden hoe lang een storing gaat duren. Wij hopen natuurlijk ook dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. sorry Teleweetje, Ik zag niet dat je zo'n schaap bent van tele2, Het was altijd al geen suc6met tele2 maar sinds ze die schapen in dienst hebben genomen is het echt om te janken. Ze hebben zeker geen geld meer om mensen in te huren en de tvrechten te betalen. Ze kunnen beter dat schaap veranderen in ganzen domme dan wel te verstaan. |
|
|
Bill |
Geplaatst op 22 November 2008, 13:32
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Beste leden graag niet Teletweetje persoonlijk aanvallen. Teletweetje doet dit in haar vrije tijd!!
|
|
|
cornfed |
Geplaatst op 22 November 2008, 14:40
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Jep, ik sluit me daarbij maar eens aan. Als je niets anders te melden hebt, dan alleen Tele2 zwart te maken, is al erg genoeg. En nu beginnen met naamgooien is een nieuw persoonlijk dieptepunt. Gewijzigd door cornfed op 22 November 2008, 14:47 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'service van TELE2 bij technische storing', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie