obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Aflopen contract
leonvannuil
Allen,

Ik heb een aflopend contract internet & bellen bij tele 2. Ben op zich tevreden, en wil mijn contract wel verlengen. Nu echter het volgende ze kunnen me alleen dit aanbieden:
3 maand 14,95 daarna 29,95 en contractduur 18 maand.
Als ik nieuwe klant wordt dan betaal ik:
6 maand 14,95 en daarna 29,95 en een contractduur van 12 maand. (wel eenmalig 14,95 admin kosten)

Dit willen ze ook niet aanpassen aan de voorwaarden van een nieuwe klant. Dit is toch raar?
Dan kan ik toch beter het contract opzeggen en me opnieuw aanmelden? Kan ik dan nummerbehoud doen? En wordt ik dan voor een tijd afgesloten?
 
data-full-width-responsive="true">
cornfed
Je hebt drie opties:

* niets doen. Je maandbedrag loopt gewoon door. Maand opzegtermijn.
* weggaan naar andere provider. Nummerbehoud is bijna altijd mogelijk.
* aanbieding accepteren van Tele2. Je zit vast aan nieuw contract.

Opzeggen en daarna aanmelden als nieuwe klant is niet wijs.
Je zit altijd enkele weken zonder internet en telefonie.

Je kan beter eens vergelijken wat er allemaal te krijgen is voor je.
Zat ADSL vergelijksites op het internet.
Gewijzigd door cornfed op 15 januari 2010, 18:22
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
leeg
shop adsl bevoorbeeld Grin
 
Bill
Of neem een kijkje op een van de andere gebruikers forums! Zie mijn handtekening.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
louisverhagen
Ik had precies hetzelfde probleem. Dus ben ik nu naar www.online.nl

Goedkoper en weinig klachten op het forum
Nu had ik nog een klacht lopen over hun bagger Nameserver, die veel site wel de hoofdpagina kan bereiken maar niet de subpagina's (linkedin, brusselsairlines, bumastemra etc...)

Louis
 
kobus1960
Zit je nu op online?
Ik heb ff de sites geprobeerd waar je time outs op hebt, hier geen last van.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
henisa
Je kan gewoon het nieuwe pakket bestellen via de website. Je wordt tijdens het bestel proces gevraagd om in te loggen met je tele2 account. Ik heb dit inmiddels voor de 2e keer gedaan. Het werkt perfect.

groeten,


henisa
 
kobus1960
@henisa, topic van bijna 2 maanden geleden.......
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
henisa
jammer van de reactie van de beheerder. Ondanks dat dit topic 2 maanden oud is mag er toch wel gereageerd worden. dit is topic helpdek toch. elke oplossing voor een probleem is toch welkom?? misschien dat een ander nog wat heeft aan mijn opmerking.
 
kobus1960
Zo is het niet bedoeld, de topicstarter is naar alle waarschijnlijkheid allang voorzien van een
antwoord. Handiger is een nieuw topic op te starten met een dergelijke tip en/of opmerking. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aflopen contract', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoezo Nieuw Contract bij Tele2?!? Klacht over Tele2 : 13 17 jul 2013
Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet?? Klacht over Tele2 : 10 29 feb 2012
per direct contract ontbinden Klacht over Tele2 : 9 26 okt 2011
Contract veranderd?? Algemeen : 23 05 jul 2011
[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD TV diensten : 17 23 mei 2011