Aflopen contract
|
leonvannuil |
Geplaatst op 15 januari 2010, 15:11
|

Activiteit

Berichten: 1
Lid sinds: 24 nov 2007
|
Allen,
Ik heb een aflopend contract internet & bellen bij tele 2. Ben op zich tevreden, en wil mijn contract wel verlengen. Nu echter het volgende ze kunnen me alleen dit aanbieden:
3 maand 14,95 daarna 29,95 en contractduur 18 maand.
Als ik nieuwe klant wordt dan betaal ik:
6 maand 14,95 en daarna 29,95 en een contractduur van 12 maand. (wel eenmalig 14,95 admin kosten)
Dit willen ze ook niet aanpassen aan de voorwaarden van een nieuwe klant. Dit is toch raar?
Dan kan ik toch beter het contract opzeggen en me opnieuw aanmelden? Kan ik dan nummerbehoud doen? En wordt ik dan voor een tijd afgesloten?
|
|
|
|
cornfed |
Geplaatst op 15 januari 2010, 18:21
|

Superbeheerder

Berichten: 5398
Lid sinds: 04 aug 2008
|
Je hebt drie opties:
* niets doen. Je maandbedrag loopt gewoon door. Maand opzegtermijn.
* weggaan naar andere provider. Nummerbehoud is bijna altijd mogelijk.
* aanbieding accepteren van Tele2. Je zit vast aan nieuw contract.
Opzeggen en daarna aanmelden als nieuwe klant is niet wijs.
Je zit altijd enkele weken zonder internet en telefonie.
Je kan beter eens vergelijken wat er allemaal te krijgen is voor je.
Zat ADSL vergelijksites op het internet.
Gewijzigd door cornfed op 15 januari 2010, 18:22
|
|
|
|
leeg |
Geplaatst op 16 januari 2010, 08:49
|

Activiteit

Berichten: 362
Lid sinds: 29 dec 2009
|
shop adsl bevoorbeeld
|
|
|
|
Bill |
Geplaatst op 16 januari 2010, 09:50
|

Superbeheerder

» In the cloud |
» Postcode 3e wolk |
» Internet tot 50Mb VDSL |
» Comtrend VDSL |
» Asus RT-AC87U |
» Pluspakket |
» Amino A532 HDR |
|
Berichten: 913
Lid sinds: 20 jul 2006
|
Of neem een kijkje op een van de andere gebruikers forums! Zie mijn handtekening.
Bill
Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
|
|
|
|
louisverhagen |
Geplaatst op 16 januari 2010, 11:58
|

Activiteit

Berichten: 11
Lid sinds: 05 okt 2008
|
Ik had precies hetzelfde probleem. Dus ben ik nu naar www.online.nl
Goedkoper en weinig klachten op het forum
Nu had ik nog een klacht lopen over hun bagger Nameserver, die veel site wel de hoofdpagina kan bereiken maar niet de subpagina's (linkedin, brusselsairlines, bumastemra etc...)
Louis
|
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 16 januari 2010, 18:42
|

Activiteit

» Alblasserdam |
» Postcode 2951 |
» Linksys E3000 + ICIDU 707533 |
|
Berichten: 2896
Lid sinds: 29 aug 2009
|
Zit je nu op online?
Ik heb ff de sites geprobeerd waar je time outs op hebt, hier geen last van.
Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
|
henisa |
Geplaatst op 09 maart 2010, 20:50
|

Activiteit

Berichten: 12
Lid sinds: 12 mei 2009
|
Je kan gewoon het nieuwe pakket bestellen via de website. Je wordt tijdens het bestel proces gevraagd om in te loggen met je tele2 account. Ik heb dit inmiddels voor de 2e keer gedaan. Het werkt perfect.
groeten,
henisa
|
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 09 maart 2010, 23:01
|

Activiteit

» Alblasserdam |
» Postcode 2951 |
» Linksys E3000 + ICIDU 707533 |
|
Berichten: 2896
Lid sinds: 29 aug 2009
|
@henisa, topic van bijna 2 maanden geleden.......
Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
|
henisa |
Geplaatst op 10 maart 2010, 07:31
|

Activiteit

Berichten: 12
Lid sinds: 12 mei 2009
|
jammer van de reactie van de beheerder. Ondanks dat dit topic 2 maanden oud is mag er toch wel gereageerd worden. dit is topic helpdek toch. elke oplossing voor een probleem is toch welkom?? misschien dat een ander nog wat heeft aan mijn opmerking.
|
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 10 maart 2010, 10:44
|

Activiteit

» Alblasserdam |
» Postcode 2951 |
» Linksys E3000 + ICIDU 707533 |
|
Berichten: 2896
Lid sinds: 29 aug 2009
|
Zo is het niet bedoeld, de topicstarter is naar alle waarschijnlijkheid allang voorzien van een
antwoord. Handiger is een nieuw topic op te starten met een dergelijke tip en/of opmerking.
Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|