obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Tele2 Virtuele Assistent (con|mal)versaties
cornfed
Nee, Danielle is een vriendinnetje van Frank.
Had nog een fotootje van haar liggen hier. Ze kwam net terug van de kapper...


photography,fun,photos,funny,hair,sheep-44814686090209786ea87230de068a79_h
Gewijzigd door cornfed op 31 mei 2010, 00:39
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ihgvp
Grin
 
Stans51
Tele2 zegt:Welkom terug. Om je verder te kunnen helpen wil ik eerst graag weten waar je vraag over gaat. Geef daarom alsjeblieft een korte omschrijving van het onderwerp.
Jij zegt:technische mogelijkheden
Tele2 zegt:Ik kan niet precies achterhalen waar je een vraag over hebt. Geef anders een van de onderwerpen op die hieronder staan.
Jij zegt:email naar de klantenservice
Tele2 zegt:Ik kan niet precies achterhalen waar je een vraag over hebt. Geef anders een van de onderwerpen op die hieronder staan.
Jij zegt:nee ga maar weg!!!!!!!!!!!!!!!
Tele2 zegt:Ik kan niet precies achterhalen waar je een vraag over hebt. Geef anders een van de onderwerpen op die hieronder staan.



Hij is nog steeds niet "opgevoed", na meer dan een jaar. Hier wordt je toch gek van!!!!!
 
kobus1960
Er zijn mazen in de wet qua slachten, dat mag nog onverdoofd, als je maar
aantoont dat Tele2 geen pijn heeft. Gewoon voor de trein zetten.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
joop hoop
De chat functie is iets verbeterd, maar toch werkt die nog niet echt lekker:


Tele2
zegt:Ik heb je niet goed begrepen. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
Jij zegt:nee hoor ik hoef geen contact op te nemen, fijne dag
Tele2 zegt:Mooi, dat is geen probleem. Om je verder te kunnen helpen wil ik eerst graag weten waar je vraag over gaat. We hadden het zojuist over status van je bestelling. Gaat je vraag hier nog steeds over?
 
kobus1960
Er zijn geen echt goeie chatbots, die van Ziggo is niet beter.
Alleen heb je daar weleens de mazzel dat ie overgenomen wordt
door een HD medewerker. Niet dat dat alles is, maar toch.
Bovendien vind ik het klachtengehalte op dit Tele2 forum de
laatste maanden geweldig meevallen, dat was voor de zomer
wel even anders. Er zit dus verbetering in de producten, lijkt mij. Wink

Wat ik jammer vind is het aantal feedbacks na opgeloste klachten
door Tele2 of forumleden. Dat zou dit forum veel representatiever
maken. Maar dat geldt voor alle forums.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Virtuele Assistent (con|mal)versaties', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 10 jul 2017