obey-robots.txt
19 Maart 2019, 00:59
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [74 stemmen]
65% [74 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [39 stemmen]
35% [39 stemmen]

Stemmen: 113
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Webcare Tele2

baatje30
Ik neem aan dat je kritiek niet tegen mij persoonlijk is gerichtFrown? Tenminste dat hoop ik.....

Begrijp ik goed dat er tussen de beheerders en Tele2 nooit contact is geweest over hun aanwezigheid hier? Vreemd als dat zo is. Ook zit ik, ivm mijn UPC tv diensten, op het forum www.chelloo.com. Daar is volgens mij wel contact tussen bedrijf en beheerders. UPC zet zelf mededelingen op dat forum.

Echter vind ik het wel netjes dat Tele2 blijkbaar toch aan hun klantenservice aan het werken is. En dat ze dit communiceren is al een hele stap. Je opmerking over een dialoog tussen klanten en Tele2 is een hele goede. Wanneer zou je in aanmerking komen als klant? Ikzelf neem maar 1 product af tegenwoordig. Is dat genoeg om in een panel te komen?
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Bill
@baatje30. De kritiek moet je je niet aantrekken. Ik gebruikte jouw opmerking dat je de gang van zaken rond Tele2 webcare wel netjes vond als inkoppertje om de andere kant te belichten. Jouw zienswijze wordt daarin ten volle gerespecteerd.

In mijn handtekening zie je vele Gebruikers Groepen staan. Op de meeste is een webcare team aanwezig en is er goed overleg en onderling contact. Ja zelfs op de UPC Gebruikers Groep!

Tele2 doet maar zoals het haar belieft zonder enig overleg.

Toch merk je terecht op dat er positieve ontwikkelingen zijn. Ik hoop dat dit zich doorzet.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
baatje30
OK gelukkig maarGrin

Maar hoe zie jij een panel waar je het eerder over had?
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Bill
Een aantal personen die de problemen met Tele2 producten aankaart bij Tele2. Maar ook met verbeter voorstellen komt. En de belangen van de klanten behartigt.

Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
baatje30
Dat lijkt me een strak plan. Alleen ja wat is dan het minimaal aantal producten dat een klant moet afnemen?
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Tele2 Webcare
Beste Bill,

Wij zijn er vanuit gegaan dat een introductie en korte uitleg aan de forumleden voldoende zou zijn.
Ik wist niet dat het de bedoeling was om hier toestemming voor te vragen, excuses.
Wij staan ervoor open om met klanten om de tafel te gaan zitten, maar ik begrijp dat er al is voorgesteld om jullie input mee te nemen naar Tele2 maar dat jullie dat niet wilden.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
cornfed
Ik zal me even inmengen!

Het punt is niet dat je toestemming moet vragen aan ons!
Het is gewoon een vorm van beleefdheid.

Voorts is de bewering dat wij geen input wilden leveren volstrekte onzin.

Ik stel voor dat je alle gekleurde informatie die je van andere mensen krijgt over ons verwerpt!
Vraag ons eens direct als je iets wilt weten.
Wij bijten niet!
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Beste Cornfed,

Voordat ik ging posten op het forum heb ik mijzelf geïntroduceerd bij de beheerder van het forum via de e-mail. Ik heb toen aangegeven dat ik de webcare voor Tele2 doe en ik het tevens van Tele2 labs en webservices overneem.

Zoals eerder aangegeven staan wij open om met klanten om de tafel te zitten, want jullie input is belangrijk voor ons.
Daarom heb ik jullie ook zojuist in een PB een uitnodiging gestuurd hierover.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

 
Bill
baatje30 schreef:
Dat lijkt me een strak plan. Alleen ja wat is dan het minimaal aantal producten dat een klant moet afnemen?

Het minimum lijkt me 1 product. Als ziggo klant val ik dan al buiten de boot. Wink

Tele2 Webcare schreef:
Beste Cornfed,

Voordat ik ging posten op het forum heb ik mijzelf geïntroduceerd bij de beheerder van het forum via de e-mail. Ik heb toen aangegeven dat ik de webcare voor Tele2 doe en ik het tevens van Tele2 labs en webservices overneem.

Zoals eerder aangegeven staan wij open om met klanten om de tafel te zitten, want jullie input is belangrijk voor ons.
Daarom heb ik jullie ook zojuist in een PB een uitnodiging gestuurd hierover.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2


Ik heb inderdaad mail gehad waarin aangekondigd werd dat je Tele2 labs en webservices ging overnemen. Stel je nu het volgende eens voor.

Ik ben schilder en stop een briefje in de brievenbus waarin ik aankondig (of mij als schilder introduceer) morgen je huis te komen schilderen. Zou je dat niet gek vinden?

Maar genoeg hierover. Belangrijker is hoe het nu gaat! Je hebt laten zien dat je serieus de zaken oppakt en de Tele2 gebruikers serieus neemt.

Ik ben vereerd met de uitnodiging van Tele2 om met klanten om tafel te gaan zitten. Echter ik ben geen klant van Tele2, maar van Ziggo. Als initiatiefnemer van de Gebruikers Groepen mag ik denk ik wel namens de klanten praten.

Ik kom daar in een PB nog op terug.
Bill

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
stef
Ik heb zojuist geprobeerd webservice@tele2.nl een email te sturen mbt aantal vragen mbt een potentieel internet+bellen+tv abonnement bij Tele2 en krijg dit nu als resultaat:

"Beste Tele2 Klant,

Vanaf heden is dit email adres niet meer actief.

Voor al je vragen en opmerkingen helpt onze virtuele assistent ( http://se.tele2.nl/klantenservice/help.html ) je graag verder.

Ook kun je contact opnemen met onze telefonische Klantenservice. Deze is bereikbaar op 0900-2411602 (lokaal tarief)."

Die virtuele assistent is een lachtertje..daar kan ik niks mee. Op de website van Tele2 is geen emailadres te vinden.
Weet iemand nog een werkend email adres van de klantenservice van Tele2 of is dit telecommunicatiebedrijf (!) eenvoudigweg ONBEREIKBAAR via email voor (potentiele) klanten?
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webcare Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 3 26 februari 2018, 22:25
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 1 29 september 2017, 10:57
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 2 13 september 2017, 13:02
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 5 08 augustus 2017, 20:08
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) 2 10 juli 2017, 14:39
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill03:28:02
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 april 2017, 11:29
wie kan mij uitleggen waar ik op mijn IPhone 5 de sms instellingen kan vinden?

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?