obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
toekomstplannen/snelheidsverhogingen Tele2 bij internet+bellen+tv abo?
stef
Ik zit te denken aan een internet+bellen+tv abo bij Tele2.

Nu lees ik dat bij KPN de snelheden verdubbeld gaan worden vanaf 1 april...ofwel bij interactieve tv krijg je 40mbit vanaf 1 april..nu ben ik een zware internet gebruiker en ik zou graag meer bandbreedte willen dan 20mbit temeer omdat er 6mbit af gaat voor elke tv stream. De vraag is nu de volgende: bestaan er plannen de snelheden binnenkort op te hogen? En tweede vraag:bestaan er plannen in de toekomst Tele2 fiberspeed internet (60mbit) te gaan combineren met TV wat ook een aanzienlijke hogere bandbreedte zou betekenen? Is het mogelijk het internet+bellen+tv abonnement te upgraden of down te graden bijv. qua snelheid en functionaliteit (bijv. geen tv meer als de verwachtingen niet waargemaakt kunnen worden) in de loop van de tijd (zonder extra kosten)?
Als straks NED 1 2 en 3 in HD kwaliteit worden aangeboden blijft de gebruikte hoeveelheid bandbreedte per tv stream dan 6mbit van de 20mbit? Of gaat dat dan nog meer ten koste van de internetsnelheid?

andere offtopic vraag: Ik ben vanaf 1 april verhuisd en ik vermoed dat het moeilijk wordt op tijd een internet abonnement te hebben op mijn nieuwe adres. Weet iemand hier hog een goedkope oplossing om te kunnen internetten ter overbrugging? Bijv. via een prepaid mobiele datastick? Gaat dan dus maar om een paar weken..dus ik zoek iets dat vrij opzegbaar is en wat geen aansluitkosten kent etc.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Stef
 
cornfed
Als ik de geruchten mag geloven, zal later dit jaar ook de Fiberspeed abonnementen aan de beurt komen om naar IPTV te kijken.
Wanneer exact is niet bekend.
Eerst moeten de ADSL2+ klanten geholpen worden, zodat zij storingsvrij kunnen kijken.
Als dat in kannen en kruiken zit, komen de Fiber gasten aan de beurt.

Je kan bij KPN alleen naar 40 Mbit als je overgaat naar VDSL2.
Als dat niet beschikbaar is of je woont te ver van de centrale, blijf je op ADSL2+ staan (20 Mbit)

Vaak duurt een aanvraag maar 2 tot 3 weken.
Als je afziet van de wettelijke bedenktijd van 7 werkdagen, kan je rond 1 april al aangesloten worden.
Gewijzigd door cornfed op 10 maart 2010, 18:09
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
In mij vinden ze als Fiberklant niet een toekomstige TV klant iig. Wink
Ik hou de boel gescheiden, Fiber internet, TV in mijn geval Ziggo, of nog steeds in overweging,
een verslaving riskerend, een schotelsetje
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'toekomstplannen/snelheidsverhogingen Tele2 bij internet+bellen+tv abo?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie