obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Update Tele2 IPTV
Tele2 Webcare
Beste Forumleden,

De software upgrade voor de iTV decoder van Tele2 is goed verlopen, hierdoor is onder andere de beeldkwaliteit verbeterd (blokjes, haperingen van het beeld). De problemen met betrekking tot het opnieuw laden van de TV gids waardoor de decoder tijdelijk niet meer reageert en het niet uit standby kunnen halen zijn ook opgelost. Het kan helaas voorkomen dat sommigen nu "zwart" beeld hebben terwijl je dat hiervoor niet had. Indien je dit ondervindt kun je de stroom van de decoder afhalen, 5 minuten wachten en vervolgens de stroom weer aansluiten op de decoder.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
jayjedi
????
 
McBeukie
ook ik zie nog weinig verbetering hoor , ik ga vanavond er maar eens goed voor zitten, maar ik ben bang dat ik iets te enthousiast over Tele2 ben geweest. Ze kunnen toch geen geld vragen voor iets wat gewoon niet goed werkt. Hoevaak moest je vroeger de analoge kabel erin en eruit halen om weer goed beeld te krijgen !!!!!!!!!! Precies NOOIT.
 
Richen
Beste Forumleden,

De software upgrade voor de iTV decoder van Tele2 is goed verlopen, hierdoor is onder andere de beeldkwaliteit verbeterd (blokjes, haperingen van het beeld). De problemen met betrekking tot het opnieuw laden van de TV gids waardoor de decoder tijdelijk niet meer reageert en het niet uit standby kunnen halen zijn ook opgelost. Het kan helaas voorkomen dat sommigen nu "zwart" beeld hebben terwijl je dat hiervoor niet had. Indien je dit ondervindt kun je de stroom van de decoder afhalen, 5 minuten wachten en vervolgens de stroom weer aansluiten op de decoder.

Met vriendelijke groet,

@ Danielle van Tele2


Onder andere?? kan je ook opsommen wat de rest van de aanpassingen zijn?
Je kan begrijpen dat we nu een sneeuwbal effect krijgen naar de klanten service van Tele2.
Misschien handig om een printscreen te maken van deze reacties en voor te leggen aan de directie zodat zij actie hierop kunnen maken naar de klantenservice.

Als men na een maand met deze update komt, en er verteld wordt dat de klachten gehoord zijn en dat deze meegenomen gaan worden, dan kan je best begrijpen dat een hoop mensen nu een rot dag hebben! Ik ben bang dat je dit niet meer alleen kan verantwoorden en dat je dit "tijdig" door moet spelen.

Succes ermee, in ieder geval.
Mijn hoop in Tele2 is nu weg en dan helpt tot 10 tellen niet meer. Jammer maar dat het voor een hoop mensen niet werkt zoals de advertentie verkoopt.
En dan kan je er van uit gaan dat er nog een hoop klanten zijn die hun beklag niet doen via deze forum of andere internet vormen maar blijven bellen bellen met jullie, door vertellen aan andere of het gewoon slikken/genoegen nemen dat men niet krijgt wat men besteld heeft.

Gelukkig schijnt de zon buiten anders was ik echt depri geworden!Frown
Gewijzigd door Richen op 17 maart 2010, 10:47
 
Tele2 Webcare
Beste Richen,

De update heeft de volgende zaken verbeterd:
-De beeldkwaliteit is verbeterd (blokjes, haperingen van het beeld).
-De problemen met betrekking tot het opnieuw laden van de TV gids waardoor de decoder tijdelijk niet meer reageert.
-Het niet uit standby kunnen halen zijn ook opgelost.

Dit zijn de zaken die zijn verbeterd met de software-update en die wij ook zo hebben gecommuniceerd hier op het forum en op onze site. Overige zaken waar jullie input voor leveren zoals functionaliteiten in Teletekst en de Videotheek horen wij graag en zullen wij ook meenemen in de ontwikkeling van het product. Dit zijn echter wel zaken die een langer durend traject nodig hebben. Dit soort ontwikkelingen hebben in de regel langer tijd nodig. De zaken die jij eerder hebt aangegeven hier op het forum en in de PB's die jij mij hebt gestuurd heb ik doorgegeven aan de productmanagers van het TV-product en hier wordt zeker aandacht aan besteedt en naar gekeken.


Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Gilex en andere forumleden,

De laatste update is vanochtend doorgevoerd. Dit betekent dat de update nu pas volledig is afgerond bij al onze klanten. Als er na vanochtend (dus niet gisteravond) nog problemen ondervonden worden, dan verzoek ik de klanten die hier last van hebben mij een PB te sturen met de exacte klacht. Dit zijn incidentele gevallen, want volgens onze gegevens en overige reacties heeft de software-update de punten verbeterd die ik eerder heb aangegeven op het forum.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

 
jayjedi
Ok even Resumé Overflakkee….

* Wij zeggen de update heeft niet gewerkt. Jullie zeggen van wel.
* Wij zeggen dat teletekst hetzelfde is. Jullie zeggen dat daar ook nooit iets over gezegd is.
* Dannie zegt dat hij een PB van jullie heeft. Jullie zeggen dat is niet waar.
* De HD zenders? Tja word een week verlaat.
* Nu blijkt dat de update in fases van drie dagen erop gezet gaat worden. Ook dit is anders verteld…

En ik kan zo nog wel even doorgaan….Dit gaat niet goed komen heb ik het idee. Ik had altijd een beetje het idee dat Tele2 qua klantgerichtheid zich onderscheidde van de rest. Maar dat bleek ijdele hoop.

Nou ik wacht even af hoe hij vanavond doet. Maar ik vrees het ergste. UPC is inmiddels verkrijgbaar in de stad waar ik woon. Dus dan ga ik opzeggen en naar hun. Want zoals je weet Danielle loop ik al een dik jaar te sodemieteren dus ik kan met recht zeggen dat jullie in gebreke zijn gebleven. Daarnaast voel ik me ook door jou niet meer serieus genomen, gezien je antwoorden bij mij en de anderen.
Gewijzigd door jayjedi op 17 maart 2010, 12:25
 
Richen
Okay duidelijk.

Ben er niet content ermee maar dat is wat anders.
Ik zag dat de update ook de optie "Series" weg gehaald heeft.

Ik had hier een reactie op gegeven dat als ik op Series klikte dat ik dan in de film menu kwam. Dat was raar en men ging ermee aan de slag. Dat heeft Tele2 inderdaad gedaan........ Die optie is er nu niet!

Dit kan je beter ook communiceren naar de klanten toe. In het kader van het niet compleet leveren van de aangeboden diensten. Al met al zal het zo te horen nog even duren voordat alle opstartproblemen/wensen afgehandeld zijn.

Wordt hier door de IT afdeling nog een target op gezet of gaan we in stappen van 3 wijzigingen per maand door?

En dan gaat er ook nog verhalen rond van klanten die deze skin al hadden, ruim voor de update?
Edit: De TV gids laden is inderdaad opgelost, enkel de gegevens die er in staan komen nog steeds soms niet overeen met wat er op dat moment speelt. Dan heb ik het hoofdzakelijk over de tijden, scrol je hier te lang door heen en wil dan toch nog en selectie maken dan reageert de gids niet of hij komt met de melding afstemmen/opnemen? na wat klik werk op de voorgaande programma gaat hij toch naar de zender.
En als de TV gids "geupdated" is, waarom kon men de 8 seconden niet gelijk verminderen?

Allemaal tegenstrijdige berichten die langzaam moeilijk meer te geloven zijn aan de zijde van de klant. Er is er maar 1 partij die nu in zijn vuistje lacht en dat zijn de software programmeurs die door Tele2 ingeschakeld zijn.
Gewijzigd door Richen op 17 maart 2010, 12:44
 
Tele2 Webcare
Beste Nibbit88,

Film1 en Sport1 kun je in een combinatie-pakket krijgen voor € 19,95 per maand. Indien je alleen Film1 of alleen Sport1 wilt dan zijn de kosten hiervoor € 14,95 per maand. Meer informatie hierover kun je ook vinden op http://www.film1.nl/abonneren/disclai...laimer.php

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Smartie76
Ik snap niet helemaal waar jullie het over hebben, het is toch al een tijdje duidelijk wat deze software update zal verbeteren?
Ik heb iig een super goed beeld zonder die irritante blokjes of dat piepje!

Weer een tevreden klant!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Update Tele2 IPTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie