obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
E-mail account door Tele2 geblokkeerd
sterremuur19
Hallo, op 06 januari is door Tele2 een van mijn mail adressen geblokkeerd. Hierover heb ik op 08 januari een klacht ingediend. Ik zou de volgende dag teruggebeld worden want de betrffende afdeling was niet bereikbaar, ik heb namelijk een ADSL light, ADSL oud abbo. Dit terugbellen is niet gebeurt, dus wederom een nieuwe klacht, afd. niet bereikbaar, u wordt teruggebeld, mooi niet. Op 20 januari gechat met Yurri Hopmans, probleem moet door Zweden opgelost worden, kan maximaal twee weken duren. Na twee weken niet opgelost (06 februari). Vanaf nu ongeveer om de dag een klacht ingediend (gemiddeld 30 minuten per keer kwijt). Op internet en via mail informatie gekregen dat Tele2 bereikbaar is tot 22.00 uur, nou mooi niet! Nieuw telefoonnnummer gekregen maar die is niet bereikbaar. Op 08 maart EINDELIJK de mail werkt weer. Twee dagen later word ik gebeld door klantenservice met de vraag of mijn klacht correct verholpen is. Natuurlijk niet, want twee maanden zonder mail en je klacht werd niet in behandeling genomen, zelfs niet via een MT lid. Meneer daarvoor wil ik u financieel tegemoet komen want 0900 nummers zijn niet gratis. Krijg ik de mededeling dat mijn account gegevens niet te vinden, wel voor de facturen, en dat de tegemoetkoming niet overgemaakt kan worden.
Hier zakt mij de broek van af. Ik ben me nu aan het orienteren waar ik het beste naar toe kan want ik heb het een beetje gehad met TELE2. Al mijn abonnementen gaan bij Tele2 weg omdat ze klanten niet serieus nemen.
Nu voor de tweede keer een brief gehad over snelheidsverhoging(zat 3 maand tussen). Wanneer komt de derde? Ik hoef geen brief, maar wel snelheid.
Gr. Roel.
Gewijzigd door sterremuur19 op 03 april 2010, 16:16
 
kobus1960
Ik ga ervan uit dat op de komende werkdagen Danielle in de lucht komt om hierop
te reageren. Dit gebeurd in de vorm van een verzoek een PB met wat gegevens te
sturen. Er wordt alleen wat gedaan als het in deze vorm gebeurd.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Sterremuur19,

Graag wil ik je klacht over je niet eerder afgehandelde klacht en blokkering van je e-mailadres in behandeling nemen. Zou je alsjeblieft je gegevens postcode en huisnummer of klantnummer naar mij toe willen sturen in een PB? Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E-mail account door Tele2 geblokkeerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
E-Mail account geblokkeerd Klacht over Tele2 : 3 17 okt 2019
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie