obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
port forwarding 8080 en 443 davolink tele2
peloti
Heb net 'support' van tele2 aan de lijn gehad, maar "wij zijn geen ict bedrijf en ondersteunen dit probleem niet" is de mantra. Ik vroeg ze vervolgens om een andere modem, maar hier willen ze niet aan mee werken. Zij stellen immers dat 'de internetverbinding' gewoon werkt en daarmee is de kous af. Zit nog tot december vast aan deze NOOBS
Gewijzigd door peloti op 14 juli 2010, 17:00
 
cornfed
Alles goed ingesteld in de router? Poort 8888 staat open!

Kan je op je eigen netwerk (192.168.1.X) wel de server bereiken?

En poort 80 wordt gebruikt voor remote access (wat je zelf al ontdekte). Die is dus bezet.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
peloti
@cornfed
Na een koude reboot van het modem werkt het! Erg vreemd want ik had hem al een aantel keer koud gereboot... Ja NAT loopback werkt niet, dus via proxy testen. En idd de webserver draait op 8888.
Ben benieuwd of de DMZ host nu ook kan werken, heb ik nog niet getest en eigenlijk (nog) niet nodig.
Gewijzigd door peloti op 15 juli 2010, 10:20
 
cornfed
Een fabrieksreset werkt soms wonderen.
Helaas blijft de firmware steeds voor problemen zorgen.
Blijkbaar heeft Tele2 geen interesse in het bug vrij maken van de firmware.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'port forwarding 8080 en 443 davolink tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie