obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 start met tv via de kabel op 27 juli **update**
kobus1960
Interessant dit.
Is het nu zo dat Tele2 gebruikt maakt van de de uitzendrechten van Ziggo en UPC?
Vandaar dus alleen voetbal kunnen kijken per wedstrijd en geen EDL pakket?
Is dat de reden dat het digitale product zolang moet wachten op updates en EDL?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wallia
Nou Danielle, dit had Tele2 een paar maanden eerder moeten zeggen, toen we nog kabeltv hadden van Ziggo. Die informeerde nog per brief of we interesse hadden in dat abonnement, terwijl we digitaal van Ziggo hadden afgezegd!
 
kobus1960
Zal me niet verbazen dat door deze fantastische communicatieblunder wat klanten
rechtsomkeert moeten maken naar Ziggo of UPC, en binnen een paar dagen gezien
hebben wat Tele2 is. Ik laat het aan anderen om er een term voor te bedenken, ik
ben niet zo genuanceerd Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wallia
Inderdaad Kobus, eind van dit jaar ga ik zeker wat ondernemen, maar zeker geen aanvraag om KabelTV van Frank !!!!!
 
Thea
Ik heb vandaag gebeld,maar als je Tele2 al hebt kom je nog niet in aanmerking voor het goedkope tarief van 5 euro per maand Sad(met Pakket natuurlijk)misschien in november,maar wat ik al 2 jaar wil(sinds ik televisie in het pakket heb
is films opnemen,kijken naar het één zender en een late film opnemen,dus nu dacht ik hoi kabel dan kan ik dat weer,nu ben ik boete vrij,en bel nu zegt de mevr. je kan ook opnemen met de harddisk recorder(bruikleen)maar kan je daar wekelijk mee de ene zender kijken en een andere opnemen, wie heeft daar ervaring mee.?ik hoop dat ik er een keer uitkom,ik wou eigenlijk nu over stappen naar ziggo omdat die een kabel hebben ???
Gewijzigd door Thea op 27 juli 2010, 23:12
 
wallia
Wat het opnemen betreft met de recorder, dat klopt inderdaad. Heb hier tot nu toe geen problemen mee. Alleen als je op het zelfde uur 2 films wil opnemen, maakt hij problemen, ook als ze elkaar overlappen.Wil je echter 2 programma's gaan opnemen, zeg maar de 1e van 20.30 tot 22.00 en de 2e vanaf 22.15 tot 00.30, is er niets aan de hand en kan je zelf een andere zender kijken of zelfs naar een eerdere opgenomen programma. Alleen kan je maar( tot nu toe) 15 minuten extra tijd bij laten opnemen (zal hopelijk met de update worden verbeterd!!!)
Als het programma uitloopt met 20 minuten, heb je pech gehad! Mis je net het einde van de film! Bij Ziggo is dit beter geregeld, alleen kost de HD recorder daar je, ongeveer 359 euries !!!
 
me_good29
Mensen denkt goed na voor je gaat overstappen, kijk goed hoeveel je kan besparen maar vergeet daarbij niet de voor en nadelen.Ik had tele2 3 in 1 dat vond ik niet goed werken.Nu heb ik ziggo 3 in 1 en ben heel blij ermee een paar euro meer maar ik heb dan wel internet snelheid van 23mb(in najaar naar 30mb).Analoog tv gratis, Ned 1, 2, 3 en eurosport HD in basispakket.Dus als je echt wil overstappen eerst goed nadenken want soms is GOEDKOOP TEVENS DUURKOOP.

leest bericht totaal tv: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws...ws&id=3471
Gewijzigd door cornfed op 28 juli 2010, 12:41
 
cornfed
Inderdaad een helder stukje.
Dus de bewering van Tele2 dat er een prijzenslag komt, mag naar het rijk der fabelen.
Gewijzigd door cornfed op 28 juli 2010, 13:05
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
wallia
Ja MeGood, klopt, alleen de aanschaf van de HD-recorder van Ziggo, is geen goedkope!
 
Tele2 Webcare
Beste Kobus,

Helaas kan ik niet zelf reageren in het Tele2 Mededelingen topic dus zal ik hier het antwoord geven. Eredivisie Live is vanaf vandaag weer in abonnementsvorm verkrijgbaar bij Tele2. De kosten hiervoor zijn 15 euro per maand. Klanten die dit graag bij hun pakket willen hebben kunnen hiervoor bellen naar 0900-0707.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Staat bij de mededelingen
Gewijzigd door kobus1960 op 28 juli 2010, 18:23
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 start met tv via de kabel op 27 juli **update**', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie