obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Tele2 komt terugbelafspraken niet na
Stormbier
Mij was ook beloofd om binnen 2 dagen teruggebeld te worden. Dat is inmiddels een week geleden. Ik ondervind regelmatig glitches, zwart beeld, weigerende opnames en een decoder die niet uit standby komt. Hiervoor heb ik 14/7 contact gehad met Tele2 en aangegeven dat ik de problemen binnen een maand verholpen wens te hebben en anders kosteloos op zal zeggen. De medewerker verzekerde me dat met de komende update (wanneer wist hij niet) alles verholpen zou worden. Een maand later heb ik dus weer gebeld (want uiteraard geen verbetering of update) en heb ik 50!!! minuten aan de telefoon gehangen met Tele2 en heb 3 mensen gesproken. De derde persoon vertelde mij dat de medewerker van 14/7 het niet goed had gedaan en dat ze dus opnieuw een maand de tijd moesten krijgen om de ellende te verhelpen. Ik zou hiervoor binnen 2 dagen teruggebeld worden wat dus niet is gebeurd. Uiteraard ben ik het hier totaal niet mee eens en wil niet voor deze wantoestand betalen. Ik zou restitutie krijgen, maar ik zie dat er deze maand keurig 49,95 door Tele2 is ingehouden. Lekker is dat, en aangezien ik niet teruggebeld ben zal ik komende maand waarschijnlijk weer hetzelfde bedrag mogen aftikken. Nu moet ik dus WEER ZELF erachteraan bellen/mailen om niet nog meer geld aan dit product te verspillen. Erg jammer.
Ik zal hetzelfde verhaal naar Webcare sturen, wellicht kunnen hun wat voor me doen.

Storm
 
kobus1960
Het is al tientallen malen vermeld, maar alle gedoe begrijpende, hier is de link
naar Bekendmakingen Tele2 Webcare. Mededelingen Tele2 Webcare
Update 1 September.

Zelf naar Tele2 Webcare mailen staat je uiteraard je vrij, echter er wordt alleen op na
uitnodiging verstuurde mail gereageerd.

Vergeet ook niet dat dit forum ONAFHANKELIJK is, en bestaat bij de goede wil en hobby
van de bouwer genaamd Bill. Dus geen enkele binding met welke ISP dan ook.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Stormbier
Ik beschuldig het forum uiteraard niet, want ik weet dat dit onafhankelijk is. Ik wil graag dat andere mensen mijn ervaringen kunnen lezen.
 
kobus1960
Oke, eerder al geschreven.

Quote

Tele2 onderkent dit probleem en is bezig, zie een aantal uitnodigingen door Webcare
om tot een oplossing te komen, even geduld dus, het zijn een paar mensen die alle
zooi moeten oplossen.
Dat mag niet te veel geld kosten, zo'n helpdesk en/of Webcare
.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
marcballijns
Hoe lang gaat het oplossen van deze problemen duren? Zodat wij weer tegelijkertijd van de diverse PC die wij hebben tegelijkertijd kunnen downloaden en MSN en uberhaupt stabiel kunnen surfen?
 
kobus1960
Wij hebben geen idee, noch enige invloed op het beleid van Tele2.
Meer een doorgeefluik qua leesvoer waarvan Tele2 (bewezen) gretig gebruik maakt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
marcballijns
Meer dan 3 maanden...of is daar helemaal niets van te zeggen?
 
kobus1960
Wat wij ook doen is elke toezegging van Tele2 Webcare bundelen in dit topic Mededelingen Tele2 Webcare
Deze quote's worden onverkort overgenomen en kunnen niet door Tele2 Webcare aangepast worden.
Hooguit aangevuld worden in een ander antwoord welke wij gelijk weer quoten.
Toezeggingen kunnen wij gezien onze onafhankelijkheid niet doen namens Tele2.
Afhankelijk zijn van Tele2 zou verplichtingen scheppen, en dat moet je niet willen als forum denk ik.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 komt terugbelafspraken niet na', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie