obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
tele2 klanten(service)
kobus1960
Maak gebruik van deoverstap service&ued=https%3A%2F%2Fwww.online.nl%2F" title="overstap service" rel="sponsored" target="_blank"> overstap service bij een ander provider.
Dat zwart op wit verhaal wat je hebt aangaande per maand opzeggen
is heilig, dit kan elke andere provider prima benutten. Bij mij is
Tele2 naar Ziggo voorbeeldig verlopen, geen wanklank.
Alles door de overstapservice geregeld.
Ga niet alles zelf regelen, die lui hebben de juiste contacten onderling.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jpt
@kobus
in jouw geval gelukkig dus wel.
helaas in mijn geval niet . ik gebruikteoverstap service&ued=https%3A%2F%2Fwww.online.nl%2F" title="overstap service" rel="sponsored" target="_blank"> overstap service !
maar ja het systeem van tele2 zie eerdere berichten niet tele2 was fout maar ik volgens dame xxx van tele2 door de overstap service te gebruiken.(tweede dame begreep het helemaal)
helaas ben ik de foute jongen om dat tegen te zeggen.(ik heb iets teveel geleerd via dit forum en hun eigen fouten)
is ook opgelost maar weer zonde van de tijd(geld kost het me niet meer vraag alles terug) loopt nu vanaf medio augustus!(met alle hick ups)
goed bezig daar bij tele2.
het is ook van het zotte dat er vanuit ergens hoog op de ladder(binnen tele2)iets wordt geregeld wat dan weer niet op de werkvloer wordt uitgevoerd!!
maar nog even op mijn tanden bijten (drukpak weer uit de kast) en ik ben er vanaf!
jammer dat ik niet naar ziggo kan.
heb daar inmiddels omdat ik voor mijn broer diverse kontakten heb moeten leggen goede ervaringen mee!

GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
jpt
we hebben het geprobeerd!
heel lang geduld gehad met tele2 en hun klanten(service)maar nu tegen het eind van het jaar
hebben ook mijn vrienden er genoeg van, vooral het niet communiceren en als dit dan wel eens gebeurd (via mij ,uit mijn inniatief klanten(service)vaak gebeld.
om dan toch weer afgescheept te worden met de geijkte antwoorden(stekker er uit resetten etc.)
daarna vragen gesteld (zie ook leuk niet leuk) direct aan het hoofdkantoor direct onder de hoogste baas binnen Nederland.
helaas ook van daar uit blijft het nu stil.
jammer tele2 drie klanten in een paar maanden tijd weg gejaagd d.m.v.non cummunicatie!

7 februarie is de streef datum van deze overstap.
zal (weet ik zeker) ook wel niet zonder slag of stoot gaan ondanks schriftelijke toezeggingen.
we gebruiken gewoon opzeg service van de nieuwe provider werkt prima (ervaring)maar niet aan de tele2 kant!
tja het systeem he!!
dus ook in dit geval zal ik nog enige strijd moeten leveren voordat het doordringt tot de medewrkers van tele2 dat deze overstap gewoon per maand kan zonder afkoopsom!

wat ben ik blij dat ik dit forum ben tegengekomen en vanaf die tijd alles zwart op wit heb laten zetten.
c.q. genoteerd heb.(blijkt nu weer zijn vruchten af te werpen)


rest mij nog een ieder wie ronddwaald op dit forum
al dan niet zoekend naar antwoorden en of antwoorden gevend.
eigenaars moderators leden
te bedanken voor de afgelopen tijd hier op dit forum.
en voor iedereen een gelukkig en gezond 2011 met minder tele2 problemen.

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
clasien
Hallo allemaal,

Ik heb een 3 in 1 abonnement + eredivisie live, maar als ik ging downloaden stond mijn beeld iedere keer stil, dus tele2 gebeld, werd heel goed geholpen met kortingen op mijn abonnement en met alles wilden ze helpen, maar ik dacht het probleem op te lossen om 50 mb te nemen, dus afgelopen donderdag de modem binnengekregen. Op mijn tele2 stond opleveringsdatum 14 januari 2011, dus ik de modem aangesloten, kreeg ik geen beeld, geen telefoon, geen internet, dus ik de oude modem weer aangesloten om weer te kunnen bellen tv en internetten, kon dus wel tv en bellen maar geen internet, ik vanaf 19.00 uur bellen met klantenservice bellen maar die was gesloten, bij de buren op internet doorgegeven dat ik geen internet had, maar ik moest maar bellen met klantenservice nog tig keren geprobeerd maar gesloten. zaterdag 15 januari 2011 weer bellen met huistelefoon klantenservice gesloten, mobiel bellen had ik op goedgeluk het call center waar ook de klantenservice zat en die konden mij door verbinden, kreeg ik mevr.XXXXXXXXX en die zou een hard reset maken, na een half uur nog steeds geen internet en als het niet gelukt was moest ik haar terugbellen want hun hebben geen buitenlijn meer om jou terug te bellen, dus ik bellen maar ik kwam nooit meer bij de klantenservice terecht iedere keer klantenservice gesloten en nooit meer de call center die me door kon verbinden, mijn schoonzus gebeld die ook tele2 heeft, zij zou bellen met tele 2, die belde mij terug dat ze weer een hardreset zouden maken, maar weer geen internet. Die zelfde dag bij mijn buurvrouw gebeld daar kreeg ik wel kontakt, nou blijkt dat als je overgezet bent naar 50 mb internet kun je alleen bellen met klantenservice van maandag tot vrijdag overdag tot half 6, omdat er een veiliheidspakket bij zit dat je de klantenservice niet kan bellen, dus vandaar ik iedere keer de klantenservice kreeg dat ze gesloten waren. al met al denk ik dat ik 50x gebeld hebt, mobiel of huistelefoon, maar dat krijg je allemaal niet vergoed. Nou blijkt dus dat ik maandag 17 januari overgezet wordt naar 50 mb, en dan dus weer internet zal hebben, ik ben benieuwd. Maar de kosten lopen giga op zo, denk dat ik zo voor 35 euro verbeld heb, mijn hele weekend naar de ??????? bah, had ik het maar nooit gedaan

Edit Mod, geen namen noemen, forumregels XXXXXXXX
Gewijzigd door kobus1960 op 16 januari 2011, 11:23
 
jpt
tipisch tele2
ik bedoel dan de communicatie naar de klanten (en ook intern)
zeker sinds augustus 2010 is het al zo dat mensen met fiberspeed alleen maar op werkdagen kunnen bellen van 09.00 tot 17.30u
maar men blijft gewoon stug volhouden op de tele2 site dat de (help)desk van 08.00 tot 22.00 uur te bereiken is zelfs op zaterdag en zondag ?
nog steeds staat onderaan elke correspondentie bij vragen te bellen naar klanten(service)
en jawel tegen lokale kosten ?
allemaal erg schaapachtig!

@clasien
staat er op jouw tele2 ook aangevinkt dat de lijn inderdaad de 14e is opgeleverd ?
zo ja de door jou gemaakte kosten terug vorderen van tele2

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
kobus1960
Triest dit, gaan we weer.
"Danielle van Tele2 Webcare", wanneer worden de openingstijden van de
helpdesk eindelijk een keer juist weergegeven op de site??
Met name de TOT 50 Mb klanten worden op Fiber tijden geholpen en dat
staat NIET vermeld.

Verder sluit ik me aan bij JPT, gemaakte kosten terugvragen bij de HD, dat
komt over het algemeen goed.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
clasien
hoi, nee er staat geen vinkje voor.

Bestelling 22-12-2010 In oplevering
Status Bestelling
Registratieformulier
•Televisie, Internet en Bellen
Internet
Snelheid: Internet tot 50 Mb/s
Abonnementnummer: 6923411
Oplevering: 14 januari 2011
Digital decoder
Abonnementnummer: 6923412
Oplevering: 14 januari 2011
Bellen
Instellingen bekijken/wijzigen
Soort: Vaste Telefonie
Abonnementnummer: 6923413
TV
Abonnementnummer: 6923415
Extra: Digitale Decoder
Film op aanvraag
Videotheek

groetjes
 
jpt
snik,snik
helaas dit verhaal heeft nog steeds geen goed einde!
melde ik eind 2010 nog dat mijn vrienden ook gingen overstappen naar online en hier door de gemaakte afspraken waarschijnlijk geen problemen over zouden ontstaan.
helaas.
de overstap op zich is goed gelukt een hele verbetering wat snelheid betreft en ze kunnen alle rand apparatuur aansluiten.
kwam er ergens eind januarie een brief dat tele2 toch overstap kosten in rekening zou brengen!
daarop meteen mijn contact op het hoofdkantoor aangeschreven!
het antwoord hierop dat de afspraken gewoon doorgingen en dat ik zelf met een bepaalde code door tegeven aan klanten(service)e.e.a. kon stoppen!
als er toch een rekening zou komen.
hierop een mail retour gestuurd dat ik deze werkwijze niet op prijs stelde afspraak is afspraak!
o.a. daar in vermeld het geheel op zijn beloop te laten en wij elkaar dan ongetwijfeld voor de rechter zouden zien.
tot op vandaag hier niets meer van gehoord,vandaag echter jawel de eindfactuur met daarop de afkoopsom Angry
meteen een mail vertsuurd naar de allerhoogste baas!
dit is allemaal gewoon te gek voor woorden zit men te slapen ? kan het ze niet schelen?werkt het systeem niet ?
in ieder geval heeft het te maken met communicatie (waar tele2 in uitblinktShock )
nu afwachten of de baas zelf mijn bericht leest of dat dit weer iemand anders is!
cornfed heeft gelijk de makkelijke de moeilijke of de tele2 manier.
dat laatste staat vast op de nominatie om opgenomen te worden als een nieuw begrip in de nederlandse taal(kan niet anders)
weer een award erbij ,zal men daar denken niets aan veranderen we doen het goed!

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
cornfed
Blijkbaar is dit te complex voor Tele2.
Tele2 heeft verschillende vestigingen verspreid over het land met elke afzonderlijke taken.
Die correct aan te sturen in bijzondere gevallen is het heikele punt.
Je zou verwachten dat één persoon met genoeg autorisatie je zaak gaat behandelen en ook direct
de afdelingen aanstuurt om alles definitief op te lossen.

Blijkbaar is dat niet mogelijk bij Tele2.Frown
Gewijzigd door cornfed op 28 februari 2011, 19:53
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jpt
mijn contact zit op het hoofdkantoor in amsterdam.
de eerste keer dat ik de hoogste baas mailde kreeg ik een afwezigheids bericht (wat voor geen meter klopte wat de datums betreft)
hierop werd ik gebeld door xxxxxxxxx als hij de mails van zijn baas mag beantwoorden zit je vrij hoog zou ik zo denken.
maar helaas de met hem (uit naam van)gemaakte afspraken werken maar half.(als dat al het geval is)
of er zit ergens een kronkel of men zit te slapen op het hoofdkantoor!
gisteren dus hem omzeild en weer regelrecht naar de hoogste baas hier in nederland een mail bericht gestuurd!
dit heel vroeg in de ochtend,zodat men de hele dag de tijd had om te reageren!
ik denk dat ik niet hoef te vertellen wat er als reactie kwam,maar doe het toch totaal niets dus!
dit heet non communicatieShock
het is dat zijn voornaam anders is, zou bijna denken dat hij inderdaad ergens bij mensen thuis van alles aan het opnemen is!
weet de adressen van allebei de kantoren in amsterdam zit er niet eens zo ver vandaan.
kan ook nog met schapen omgaan en bezit ook nog een goede werkhond .
maar ja het schiet niet op daar zomaar naar binnen te wandelen en me aan te bieden als herder.

zo langzamerhand vraag ik me af of deze mensen wel op de goede (positie)plek zitten!
ga vandaag bij de bank een totale stop voor tele2 regelen dan maar op de tele2 manier zien we elkaar voor de rechterPfft
aangezien normaal nog steeds niet werkt bij dit bedrijf.

grts










grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 klanten(service)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie