obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
tele2 klanten(service)
jpt
cornfed heeft totaal gelijk de tele2 manier!
net een mailtje retour hehad niet van de hoogste baas maar van mijn al bekende contact persoon.
het deel wat ik daar niet van begrijp :
overgenomen uit mail.
Indien deze downgrade- of afkoopsom onverhoopt toch op de factuur is terechtgekomen, heb ik geadviseerd om hierover met mij of met de klantenservice op te nemen.

het enigste advies toen was met klanten service (lees duur en frustrerend) kontakt opnemen en een bepaald ref.nr. doorgeven.
het antwoord wat ik hierop aan tele2 gegeven heb is ook hier bekend.
maar goed ik zal het wel niet snappen het systeem van tele2 is nu eenmaal erg complex en voor ons niet te doorgronden.

het goede bericht uit dit mailtje is dat mijn vriend ook het laatste stukje verbruikskosten wordt kwijtgescholden.(ook weer op een voor mij kromme manier)
met als laatste zin:

. Eventuele betalingsherinneringen die komen mogen als niet verzonden worden beschouwd.
Op deze manier is het contract bij Tele2 volledig afgehandeld.

maar goed nu hopen dat dit werkelijk zo is.
boek dicht stevige plank opzoeken en niet meer aan denken.

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
kobus1960
Debiteuren Crediteuren op z'n best.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 klanten(service)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 10 jul 2017