obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Aansluten internet op tV via Home cinema
hschild
Ik heb een samsung HT-BD7200 home cinema. Deze kan ik o.a. via een draadloze verbinding ophet internet aansluiten. Alles (drradloos internet, streaming van pc naar TV) werkt behalve deze verbinding. Als ik op de WPS (voor de internet verbinding) knop druk zegt deze: Push PBC button on your router en deze knop zit niet op het modem/de router. De link naar het Samsung commentaar zit hieronder, maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van. Hoe kan ik via de WPS knop op mijn samsung Home Cinema internet verbinding krijgen? Of wat moet in in mijn Davolink instellen om verbinding te krijgen?

Linkje

mod edit: Linkje klikbaar gemaakt ivm layout problemen
Gewijzigd door op 19 september 2010, 23:09
 
cornfed
WPS heeft de Tele2 router niet, dus zal dat ook niet werken op de Samsung.
Je moet alles met de hand instellen.
 
hschild
Bedankt voor het antwoord maar hoe moet ik dat dan handmatig doen ? Ik ben redelijk handig met dit soort dingen maar dit gaat mij boven de pet. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat ik de enige ben die dit probleem heeft.
 
irma
hoi is je probleem al opgelost heb namelijk een soortgelijk probleem met de dongle van samsung om verbinding te krijgen met het modem

ben erg benieuwd
 
jpt
volgens de handleiding in jouw link
zit er ook gewoon een knop wireless links naast de wps knop?(in plaats van)

heb je deze al geprobeerd?
volgens mijn simpele gedachten gang hoef je dan alleen maar de sleutel in te voeren om contact te maken.




GRTS
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluten internet op tV via Home cinema', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Veel stiringen en traag internet Tele2 Klacht over Tele2 : 5 10 sep 2015
Advertentie