Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Opzeggen?
|
|
PrincePer |
Geplaatst op 28 February 2011, 09:59
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Ik heb genoeg van Tele2. Inmiddels heb ik 3 modems in de kast, werkt mijn telefoon niet, krijg ik nog meer dan 100 euro teveel betaalde kosten terug en blijft Tele2 facturen opstellen waar niets van klopt. De televisie vertoont kuren en moet om het uur worden gereset omdat dingen anders niet naar behoren werken en soms ligt 1-2 dagen alles eruit. Ik heb inmiddels 20-30 keer gebeld met de klanten'service' en wordt regelmatig voor de gek gehouden met fabels over de wijkcentrale en aangesproken als een idioot (zit de stekker in het modem?). Al met al heb ik geen enkele zin meer om Tele2 een dertigste kans te geven en vraag ik me af hoe ik zo spoedig en gemakkelijk mogelijk van mijn contract af kan. Heeft iemand hier ideeën over en/of ervaring mee? Vr. gr. |
|
|
jpt |
Geplaatst op 28 February 2011, 10:36
|
Activiteit » Amsterdam Berichten: 188 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
tele2 schriftelijk in gebreke stellen. ook in jouw brief vermelden dat je alle gemaakte en nog te maken kosten terug wesnt te hebben. doe dit wel aangetekend! postbus in groningen is niet erg betrouwbaar. helaas geeft een in gebreke stelling tele2 een maand de tijd om de aansluiting naar behoren te laten werken. als dit niet lukt krijg je te horen dat je per maand kan opzeggen. grts kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt! |
|
|
PrincePer |
Geplaatst op 28 February 2011, 10:58
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Maar hoe zit het als steeds alles misgaat met de factuur e.d? Is dat ook een reden om op te zeggen? Gr. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 28 February 2011, 11:17
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Factureringen wordt lastig, echter een wanproduct is een goeie reden voor een ingebrekestelling. Zoals JPT al zegt, je moet Tele2 schriftelijk/fax/telefonisch die maand aanzeggen. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
jpt |
Geplaatst op 28 February 2011, 11:18
|
Activiteit » Amsterdam Berichten: 188 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
je geeft zelf al een antwoord. het zijn niet alleen de facturen geen telefoon ,tv die steeds hapert (zacht uitgedrukt), haperend internet. is op zich al allemaal genoeg om tele2 in gebreke te stellen.daarbij komt dan nog de administratiefe rompslomp waar niets van klopt. al met al reden genoeg zou ik zo zeggen is het alleen de facturatie dan weet ik het niet zo zeker (al levert tele2 in mijn ogen dan ook een wanprestatie) grts kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt! |
|
|
PrincePer |
Geplaatst op 28 February 2011, 14:23
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Ja precies, maar ik moet ze dus eerst tijd gunnen om nog verder te rommelen en dan kan ik er pas na een maand vanaf. Ik zal dan een aangetekende brief sturen. Wat een ellende, ik ben er inmiddels echt helemaal klaar mee. Ik bedoel, als iemand mij over veertig jaar hypnotiseert kan ik op een willekeurig instrument dat wachtdeuntje van de helpdesk nog van voor naar achter afspelen terwijl ik het 'live' transponeer naar een nieuwe toonsoort. |
|
|
jpt |
Geplaatst op 28 February 2011, 14:36
|
Activiteit » Amsterdam Berichten: 188 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
helaas dat zijn de wettelijke spelregels het is helaas niet anders. je kan wel een poging wagen om meteen in de brief iets van deze strekking te zetten. indien tele2 er niet in slaagt deze langlopende problemen 1 maand na dato(brief) naar tevredenheid op te lossen.(goed werkend product) mijn contract met ingang van die en die datum te ontbinden . houdt er ook rekening mee dat een overstap naar een andere isp ongeveer 4 tot 6 weken duurt. behalve naar ziggo dan (kan met een week) ik zou eerst maar eens de bevestiging afwachten dat je inderdaad weg kan(kosten plaatje) en dan de overstap regelen. grts kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt! |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 28 February 2011, 14:56
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste PrincePer, Ik heb zojuist je persoonlijke bericht beantwoord en neem je klacht in behandeling zoals aangegeven. Zodra ik meer weet over je instabiele diensten, laat ik je dat weten! Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
patkl34 |
Geplaatst op 24 July 2011, 00:40
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 24 Jul 2011 |
"Problemen met de IP-Video driver (Err. 025)" Wil klant blijven bij Tele2 want ook andere providers hebben technisch niet alles voor elkaar. Ik wil Tele2 best de tijd geven het probleem op te lossen maar het lijkt me niet meer dan redelijk dat ik niet betaal zolang er nog geen oplossing is. Dit laatste is het probleem waar Tele2 eens wat mee zou moeten doen. Het technische oplossen van problemen neemt nou eenmaal tijd in beslag. (In mijn situatie: "Problemen met de IP-Video driver (Err. 025)": 50MB snelheid leveren werkt niet goed, want bij 20MB geen problemen gehad) |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 24 July 2011, 12:43
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Die foutmelding is al eens eerder voorbij gekomen. Foutmelding/storing (Err. 025) Als Tele2 dit niet kan oplossen binnen een redelijke tijd, mag je Tele2 in gebreke stellen en eenzijdig het contract opzeggen. Maar ik verwacht dat Tele2 zich coulant zal opstellen. Misschien dat Webcare hier meer voor je kan doen. Als het probleem opgelost wordt, zet je dat hier even neer? Dan weten we wat er aan de hand was en daar hebben toekomstige leden misschien wat aan. Gewijzigd door cornfed op 24 July 2011, 13:53 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opzeggen?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Abonnement opzeggen | Algemeen | : 2 | 08 Nov 2013 |
Opzeggen mobiele telefonie Tele2 | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 8 | 17 Jan 2013 |
Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet?? | Klacht over Tele2 | : 10 | 29 Feb 2012 |
mobiel abonnement opzeggen | Algemeen | : 4 | 29 Nov 2011 |
Abbonement opzeggen door andere aanbieder | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 6 | 24 Dec 2010 |
Advertentie