obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Logitec Harmony One aansluiten op A132
wavestrider
Ik heb nu ook zo'n universele ab aan mijn negen apparaten hangen. Na een paar weken klooien werkt het nu wel aardig, maar er blijven toch nog een paar dingetjes over. Zo blijft het probleem dat via de het aanraakscherm (de favorietenlijst) bij de kanalen boven de 9 het tweede getal te langzaam geaccepteerd wordt. Kanaal 45 wordt dan 4 en een poosje later 5, waarna afgestemd wordt op kanaal 5 in plaats van 45. Gewoon 45 intoetsen werkt prima. Is iemand dit ook tegengekomen en heeft dit kunnen oplossen - heeft dit misschien met de "intertoetsfunctie" te maken en welke stand moet deze dan hebben?. Ik ben benieuwd.
Listen! There's music in the air
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Logitec Harmony One aansluiten op A132', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Amino A132 + oude stereo Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 19 jun 2014
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk : 2 07 jun 2014
NAS aansluiten op modem/router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 mei 2014
Problemen met aansluiten van internet Storing : 17 19 dec 2013
Advertentie