obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Contract veranderd??
toetsie
Rechts op de pagina waarop je bent ingelogd, kun je door op "Verbruiksdetails" te klikken de gesprekskosten zien.
 
sistaSunshine
Ja,die heb ik gezien.Hoe kunnen ze ineens vanaf maart belkosten gaan rekenen?Terwijl dat voor die tijd niet was?
Grin
 
toetsie
Heeft dit er misschien mee te maken:http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...post_20128
 
kobus1960
Er zou op de online facturen, of productgegevens toch moeten staan dat je een
bedrag betaald voor gratis bellen altijd, of piek/dal?

Dat staat in ieder geval op de facturen vóór de verlenging, daar zou je de
verandering moeten zien. Een contract verandering gaat altijd samen met
een papieren versie, weet ik na jarenlange ervaring bij deze "Toko" Wink

Ik ga er toch even vanuit dat Danielle je verder zou moeten kunnen helpen.
Daar waar wij niet mee kunnen kijken in jouw gegevens.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
sistaSunshine
Ik kan dus helemaal geen facturen vinden van voor de verlenging...



Bedankt voor de link,als dat geldt voor internet+ bellen snap ik het,als het enkel geldt voor telefonie..snap ik het nie......Ik heb geen nieuwsbrief ontvangen,kon pas sinds gisteren inloggen op mijn Tele2,terwijl ik nu bij ben met alle berichten doorspitten,heb ik er daar niets over kunnen vinden..



Komt Danielle vaak langs hier?
Grin
 
kobus1960
Danielle komt met regelmaat langs, maar het is geen vaste bezigheid.
Dit forum heeft geen enkele binding met Tele2, het is een soort van service
van Danielle. Dit heeft al heel vaak tot prima oplossingen geleid.
We zijn dus zuinig op "Danielle van Tele2 Webcare" Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste sistaSunshine,

Vervelend dat je niks wist van de wijzigingen in je contract. Zou je je postcode, huisnummer en klantnummer in een persoonlijk bericht willen sturen? Dan ga ik dit voor je in behandeling nemen. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
sistaSunshine
Hallo,Ik heb u zojuist in een privebericht de door u gevraagde bescheiden doen toekomen,

Hartelijk bedankt voor uw tijd en aandacht,

Mvg,Smile
Grin
 
cornfed
Ik snap al een beetje wat er aan de hand is.

Je eerste contract bestond uit internet + bellen en een laptop.
Dat is een geen normaal contract, want je kocht er ook een laptop mee. Dus eigenlijk een verkapt koopcontract.
Toen die eindigde heeft Tele2 je opgebeld met de vraag of je langer wilde blijven.
Dat moesten ze doen omdat anders je contract afliep met Tele2. En dus ook geen internet meer.
Er is dus wel degelijk een nieuw contract begonnen.
Alleen was dan de bedoeling dat voor de rest alles hetzelfde zou blijven qua internet + bellen.

Aangezien je in 2009 al bent begonnen met je nieuwe contract en pas dit jaar problemen hebt met de betalingen,
vermoed ik dat er gewoon ergens iets mis is gegaan bij Tele2.
Je huidige lopende contract is "Tele2 Internet Thuis en Onderweg Start"
Hier lees je meer over je huidige contract: http://se.tele2.nl/mobiel-internet/in...ellen.html
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
sistaSunshine
Yep!!Gij snapt het!!Waarvoor mijn welgemeende dank!

Samenvoegen aan juni 08 2011 14:38:54:
De medewerkster van Tele2 vertelde me gisteren dat mijn contract veranderd is in februari 2011,en dus niet in november 2009..

Samenvoegen aan juni 08 2011 14:42:19:
Ik blijf het gek vinden,die verschillende bedragen elke maand...ineens in maart veel en veel meer kwijt,ik bel zelfs nog minder als daarvoor.

Ik heb zelfs gedacht aan iemand op mn lijn,maar weet niet of dat werkelijk zou kunnen.
Gewijzigd door sistaSunshine op 08 juni 2011, 14:42
Grin
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Contract veranderd??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoezo Nieuw Contract bij Tele2?!? Klacht over Tele2 : 13 17 jul 2013
Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet?? Klacht over Tele2 : 10 29 feb 2012
per direct contract ontbinden Klacht over Tele2 : 9 26 okt 2011
[Ervaring] Ontbinding contract door te lage snelheid voor HD TV diensten : 17 23 mei 2011
Contract verlengd Opleveringsproblemen : 2 14 jun 2010