obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Geen sms ontvangen hi kpn
huubke
Ik heb al ruim een jaar problemen met het ontvangen van sms van kpn/hi. Soms gaat het weken goed maar dan gebeurd het een tijd weer praktisch elke dag. De enigste oplossing is dan om de simkaart even in een andere telefoon te doen en wachten totdat de sms/jes binnenkomen en dan de simkaart weer terug plaatsen in mijn eigen telefoon en vervolgens werkt het weer. Het is natuurlijk een vervelende zaak als je telkens die simkaart moet verwisselen. Ik heb hierover al een paar keer contact opgenomen met de klantenservice van tele2 en ze zouden het voor mij uitzoeken wat het probleem was maar dit is tot heden toe nooit gebeurd. Naderhand kreeg ik een brief dat ze mij telefonisch niet konden bereiken en dat terwijl ik van hun zowel een prive als mobiel telefoonnummer heb. Dus heb ik weer contact met hun opgenomen en daar zeiden ze dat ze er mee bezig waren met het probleem op te lossen. Maar het probleem is er dus nog en of de oplossing ooit nog komt wie weet maar ik geloof er niet meer aan. Ik ben van mening dat ik gewoon ieder sms moet kunnen ontvangen en niet zoals nu met twee telefoons in de zak moet lopen om dan smsjes te ontvangen. Ik betaal iedere maand correct voor mijn abonnement en dan verwacht ik ook dat het naar behoren functioneerd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen sms ontvangen hi kpn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
kann Dreambox het signal van tele2 ontvangen? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 11 jan 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Advertentie