obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
service van TELE2 bij technische storing
Teletweetje
@Farida, Tele2 kan nooit melden hoe lang een storing gaat duren.. Dus het blijft afwachten.
 
karinax

Quote

Teletweetje schreef:
@Farida, Tele2 kan nooit melden hoe lang een storing gaat duren.. Dus het blijft afwachten.


Haha ja idd.

Wij wachten al de hele dag.

Ik ben ff een dvdtje huren.

Sad
 
Teletweetje
Het was niet als grapje bedoelt eigenlijk, maar wij kunnen nooit melden hoe lang een storing gaat duren. Wij hopen natuurlijk ook dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.
 
karinax

Quote

karinax schreef:

Quote

Teletweetje schreef:
Het was niet als grapje bedoelt eigenlijk, maar wij kunnen nooit melden hoe lang een storing gaat duren. Wij hopen natuurlijk ook dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.


sorry Teleweetje,

Ik zag niet dat je zo'n schaap bent van tele2,

Het was altijd al geen suc6met tele2 maar sinds ze die schapen in dienst hebben genomen is het echt om te jankenSad.

Ze hebben zeker geen geld meer om mensen in te huren en de tvrechten te betalen.
Grin

Gewijzigd door karinax op 16 november 2008, 21:30
 
Teletweetje
Het is altijd zo jammer dat de klant gelijk het personeel erop aanvalt. Als ik de storing had kunnen oplossen had ik het gedaan, maar wij staan ook machteloos. Storingen komen nu eenmaal voor. En ik snap dat het absoluut vervelend is en dat u er kwaad om bent, maar om ons persoonlijk erop aan te vallen vind ik te ver gaan.
 
karinax

Quote

Teletweetje schreef:
Het is altijd zo jammer dat de klant gelijk het personeel erop aanvalt. Als ik de storing had kunnen oplossen had ik het gedaan, maar wij staan ook machteloos. Storingen komen nu eenmaal voor. En ik snap dat het absoluut vervelend is en dat u er kwaad om bent, maar om ons persoonlijk erop aan te vallen vind ik te ver gaan.


Arm schaap Grin Ik ben niet kwaad op jou teleweetje maar op je directie.
Zij zorgen ervoor dat ik en vele andere tele2-ers al ruim een week gebrekkige tv hebben, en dat in al die jaren de snelheid van het internet en de kwaliteit van de tv niet is vebeterd.

Ook zorgen zij ervoor dat op de website van tele 2 niet direct het storingsnummer is te vinden, ook de storingen die in elk geval in heel ALkmaar zijn maar ik geloof zelfs in heel nederland worden niet gemeld op de website van tele2.
Tot slot zorgen ze er voor dat je niet kunt vinden hoe je je abbonnement kan opzeggen en naar welk adres je de opzegging moet sturen.

Overigens zit ik 500 meter van de centrale af dus dat kan geen reden zijn voor de trage verbinding.

Het tele2 forum heeft tele 2 ook van de website gehaald, daar stonden namelijk teveel negatieve berichten op Sad

Nou ja dit zou ook een forum zijn voor gebruikers door gebruikers, maar jij bent een tele2 medewerker.

Overigens begrijp ik uit de reclame dat tele2 al haar medewerkers heeft vervangen voor zwarte schapen Grin
 
hansajax
hallo ook ik heb sinds donderdag nacht geen internet en tv meer,telefoon doet het af en toe.Zijn nu bijna 72 uur verder en nog niks,moet wel een erg groot probleem zijn ,mast omgevallen misschien? Heb het idee dat er in het weekend namelijk niet zo veel gedaan wordt.Heb effe gegoogled en het valt met op dat veel grote storingen voor en in het weekend altijd pas maandag weer verholpen zijn,durf er om te wedden dat hij het vast morgen weer doet.Ook omdat niemand kan zeggen wat het probleem is,en komt er compesatie voor? Mijn vrouw heeft een eigenzaak en gaat veel via het internet,maar kan nu ook niks,of je moet een zakelijk abonnement nemen dan heb je er geen last van want dan wordt je via kpn over een andere lijn of net gegooid.Heb zelf veel storingen met versatel kastje 100 x gebeld maar nog nooit een monteur gezien,wordt gezegd of je niet iemand kent die een beetje handig is,?????Als je als klant betaald voor een dienst mag je ook een beetje service verwachten helemaal voor de spullen die tele2 zelf aansluit en niet deugt.
Dit is niet persoonlijk bedoelt naar degene op dit forum,maar het kan allemaal wat makkelijker denk ik en als je 3 maanden moet wachten op een monteur omdat het zo druk is gaat er iets niet goed denk.
 
Jaapiooo

Quote

karinax schreef:

Quote

karinax schreef:

Quote

Teletweetje schreef:
Het was niet als grapje bedoelt eigenlijk, maar wij kunnen nooit melden hoe lang een storing gaat duren. Wij hopen natuurlijk ook dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.


sorry Teleweetje,

Ik zag niet dat je zo'n schaap bent van tele2,

Het was altijd al geen suc6met tele2 maar sinds ze die schapen in dienst hebben genomen is het echt om te jankenSad.

Ze hebben zeker geen geld meer om mensen in te huren en de tvrechten te betalen.
Grin


Ze kunnen beter dat schaap veranderen in ganzen domme dan wel te verstaan.
 
Bill
Beste leden graag niet Teletweetje persoonlijk aanvallen. Teletweetje doet dit in haar vrije tijd!!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
cornfed
Jep, ik sluit me daarbij maar eens aan.
Als je niets anders te melden hebt, dan alleen Tele2 zwart te maken, is al erg genoeg.
En nu beginnen met naamgooien is een nieuw persoonlijk dieptepunt.
Gewijzigd door cornfed op 22 november 2008, 15:47
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'service van TELE2 bij technische storing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie