obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Mijn Tele2
baatje30
Goedemiddag,

Zojuist zat ik even op mijn tele2 te kijken en daar zag ik tot mijn schrik bij de optie gegevens voor het overstappen een verkeerde woonplaats staan bij het aansluit adres. Bij andere opties staat de woonplaats wel correct bij aansluiting. Overigens ben ik al ruim 3,5 klant bij Tele 2.

Ik bel vervolgens de klantenservice en een mevrouw verteld dat ze het niet weet hoe het komt en dat ze het tekstveld van aasluitadres kan aanpassen. Morgen zal ik de wijziging kunnen zien.

Nu zie ik bij anbonnementshistorie het volgende:

Mijn Tele2 - Abonnementhistorie

Abonnementhistorie
1. 27 januari 2009 Tele2 heeft de ADSL opdracht (opnieuw) ingepland
2. 27 januari 2009 Tele2 heeft de ADSL opdracht (opnieuw) gevalideerd.
3. 27 januari 2009 Tele2 heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
4. 03 mei 2008 De Tele2 systemen zijn gereed voor gebruik.
5. 03 mei 2008 Tele2 heeft incasso opdracht verstuurd naar bank
6. 02 mei 2008 Tele2 heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
7. 01 mei 2008 De respijtperiode van jouw bestelling is verstreken.
8. 27 april 2008 Een opdracht is verstuurd naar de modem/installatiepartner
9. 24 april 2008 Tele2 heeft order geregistreerd

Waarom worden er opeens op 27 januari 2009 meldingen gemaakt??????????

Ik bel nogmaals de helpdesk en de medewerker verteld mij vrolijk dat ze het niet weet, ook niet na navraag en dat er verder niets is gewijzigd in mijn abonnement en dat die meldingen automatisch gaan.

Nou ik vind het vreemd.

Kan iemand mij gerust stellen?

Marco
 
jantjebeton
aangezien wij niet in de Tele2 systemen kunnen kijken kunnen wij jou helaas niet geruststellen. zolang je internetverbinding op je huidige adres gewoon aanwezig blijft hoef je je niet druk te maken.
 
baatje30
Volgens de klantenservice was mijn modem gewoon online........

In ieder geval had ik graag geweten wat die meldingen betekenen. En een klantenservice zou dat toch moeten weten.
 
baatje30
Net weer gebeld met de klantenservice omdat ik het niet vertrouw.

Nu blijkt dat er een nieuwe aanvraag voor een adsl lijn is aangemaakt terwijl ik er al een hebt die tot 4 mei loopt. Ze kunnen me vandaag niet doorverbinden met de 2e lijns afdeling omdat die eventuele nieuwe aanvraag pas morgen in hun systeem komt.

Ik ben werkelijk helemaal over mijn toeren en heb dit ook laten blijken. Nu wordt er verwacht dat ik morgen weer ga bellen om e.e.a. ongedaan te laten maken als er werkelijk een nieuwe lijn is aangevraagd. Het gekke is dat er geen nieuw registratieformulier is aangemaakt. Dus vraag ik me af wat er nu echt is. Kan er uberhaupt een nieuwe aanvraag gedaan worden als er al een lijn is?

Hoe slecht kan een klantenservice zijn. Vorig jaar is er met een omzetting ook al iets fout gegaan. Wat een stelletje domme mensen zijn dat. Andere woorden heb ik er niet voor. De vrouw die ik net had gaf gewoon toe dat ze een ingehuurd Call Center zijn. Ik word er misselijk van. En een leidinggevende krijg je niet te spreken.

En hoe schandalig kan je als klant behandeld worden.
 
MoRaNi

Quote

Baatje schreef:
Net weer gebeld met de klantenservice omdat ik het niet vertrouw.

Nu blijkt dat er een nieuwe aanvraag voor een adsl lijn is aangemaakt terwijl ik er al een hebt die tot 4 mei loopt. Ze kunnen me vandaag niet doorverbinden met de 2e lijns afdeling omdat die eventuele nieuwe aanvraag pas morgen in hun systeem komt.

Ik ben werkelijk helemaal over mijn toeren en heb dit ook laten blijken. Nu wordt er verwacht dat ik morgen weer ga bellen om e.e.a. ongedaan te laten maken als er werkelijk een nieuwe lijn is aangevraagd. Het gekke is dat er geen nieuw registratieformulier is aangemaakt. Dus vraag ik me af wat er nu echt is. Kan er uberhaupt een nieuwe aanvraag gedaan worden als er al een lijn is?

Hoe slecht kan een klantenservice zijn. Vorig jaar is er met een omzetting ook al iets fout gegaan. Wat een stelletje domme mensen zijn dat. Andere woorden heb ik er niet voor. De vrouw die ik net had gaf gewoon toe dat ze een ingehuurd Call Center zijn. Ik word er misselijk van. En een leidinggevende krijg je niet te spreken.

En hoe schandalig kan je als klant behandeld worden.


Hee Baatje,

Als je dit nu eens probeerd.......bel het nummer van het hoofdkantoor en als je dan contact hebt neem dan de optie "medewerker spreken" en Bijf kalm niet brutaal doen maar wel direct to the point zijn.Als je eenmaal degene hebt die je moet hebben voor dit probleem dan pas kan je je ei kwijt en wordt er misschien wel serieus naar je geluisterd, blijf wel gewoon kalm en niet brutaal dan zal er zeker wat aan gedaan worden.

zie de link;http://www.tele2nee.nl/tele2contact.asp
Ik hoor het wel van je.

grtz Ton
Gewijzigd door MoRaNi op 27 januari 2009, 17:37
SmileRespect als je dat hebt krijg je er ook wat voor terug, respectSmile
 
baatje30
Vanmorgen op 8.00 bel ik de klantenservice.

De medewerker vertelde me dat per 28 januari mijn huidige lijn er uit gaat en per 3 februari mijn nieuwe lijn ingaat. Maar ze kon me niet helpen want de betreffende afdeling gaat pas om 9.00 open dus of ik dan wilde terug bellen. Nou ik had bijna een zenuwen inzinking.

Dus ik bel net op 9.00 terug en krijg weer een andere medewerker aan de lijn en vertel aan deze dus ook het hele verhaal. Hij gaat vervolgens e.e.a. navragen en na een tijdje in de wacht te staan komt hij met het verhaal dat ik absoluut niet wordt afgesloten en dat die meldingen puur slaan omdat er een woonplaats aanpassing is (terwijl ik niet verhuisd ben) en dat die op 3 februari ingaat. De medewerker gisteren heeft op een verkeerde plaats de wijziging ingevuld en het lijkt dan net of er een nieuwe aanvraag is.

Ik hoef me volgens hem dan ook echt geen zorgen te maken.

Nou ik snap er helemaal niets meer van en blijf maar gespannen afwachten.

Wat een ellende zeg.
Gewijzigd door baatje30 op 28 januari 2009, 09:27
 
MoRaNi
Dus in principe weet je dus alweer veel meer dan eerst...........dus ook wel weer positief.

Komt altijd wel goed en ja je moet wel veel geduld hebben af en toe(ook wel eens veeeeeeeeeeeeeel geduld).

Grtz TonWink
SmileRespect als je dat hebt krijg je er ook wat voor terug, respectSmile
 
baatje30
In princiepe weet ik inderdaad meer. Alleen is het de wereld op zijn kop. Tele 2 heeft een foute plaatsnaam ergens in een veld handmatig ingetypt en ik geef dat aan met alle gevolgen van dien.

Misschien gaan ze wel op voor de prijs van de aller slechtste helpdesk. Steunen en zuchtende vrouwelijke medewerkers en zo kan ik nog wel wat opnoemen. Natuurlijk zitten er ook goede bij maar het is een schande dat er zo veel dom (sorry voor het woord) personeel ingehuurd wordt.
 
baatje30
Ben net gebeld door Alex Wijers van het webcare team. Deze meneer heeft al meerdere berichten op dit forum achtergelaten. Dus moet hij bekend zijn bij meer klanten.

Hij heeft mij nu e.e.a. duidelijk proberen te maken en ik ben nu behoorlijk gerustgesteld. Ik heb hem mijn mening gegeven over de zogenaamde helpdesk en heb mijn waardering uitgesproken dat hij mij telefonisch heeft benaderd vanmiddag.

Volgende week woensdag neemt hij weer telefonisch contact met mij op om de afloop door te nemen.
Gewijzigd door baatje30 op 29 januari 2009, 16:59
 
MoRaNi
Dat zijn de goede berichten..
Hoop dat het allemaal wordt opgelost voor je.

Grtz TonSmile
SmileRespect als je dat hebt krijg je er ook wat voor terug, respectSmile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. Algemeen : 4 18 mrt 2018
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie