obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 data bundel met een Blackberry curve 8900
scg03
ik had eigenlijk dezelfde vraag als mijn voorganger Phoenix, ik heb een data bundel bij Tele2 en ik weet niet hoe ik het moet installeren. Bij de klantenservice zeggen ze dat ik de gegevens moet kunnen invoeren in mijn Blackberry. Dat snap ik ook wel maar de vraag is, kan iemand mij helpen hoe ik dat moet doen?

Het zal wel niet zo moeilijk zijn maar ik heb er geen verstand van.

groetjes SCG03
 
Tele2 Webcare
Geachte sg03,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
mjvandermeulen
Beste medewerkers van tele2,

Ik heb hetzelfde probleem. Kunt u mij helpen? Tel 06 xxxxxxx of xxxxxxxxx@gmail.com

Betaal nu al drie maanden voor een databundel die ik maar niet kan gebruiken. Erg frusterend.

Marcel van der Meulen



EDIT MODERATOR:

Open en bloot telefoonnummers en e-mail weergeven is onverstandig! Daarom heb ik ze verwijderd!
Hier wordt uitgelegd wat je kan verwachten van de communicatie met Tele2: Info E-Mail Adres Tele2 Webcare

Cornfed
Beheerder

Gewijzigd door cornfed op 16 februari 2010, 21:00
 
Pheebe
Ik snap niet waarom de tele2 webservice reageert met "wij gaat het uitzoeken"! Het lijkt me dat tele2 zelf wel weet welke abo's ze aanbieden.

Maar om volledig gebruik te maken van je blackberry (PINGen, e-mail, etc) moet je een Blackberry BIS-internet abonnement bij je toestel afsluiten(BIS is voor consumenten, BES is voor bedrijven). Zonder BIS-abonnement kun je officieel alleen bellen en SMSen.

En om het verhaal nog wat duidelijker te maken, BIS is alleen beschikbaar bij KPN/Hi, Vodafone, T-mobile en MTV Mobile.
Gewijzigd door Pheebe op 17 februari 2010, 20:45
 
kobus1960
Tele2 probeert de klachten te verhelpen van forum leden, men leest hier mee, niets meer en niets minder.
Zij beweren hier nooit iets.....

Edit;
Na wat leeswerk; ik verwacht niet dat Tele2 de Emailservers aan zal gaan passen voor blackberry's.
Deze BIS en BES protocollen zijn toch meer bedoelt voor de zakelijke markt, alwaar Tele2 moeite heeft
een voet tussen de deur te krijgen, vergt flinke investeringen.
Om die reden al af moeten haken bij diverse ministeries, welke ruim voorzien zijn van blackberry's.
Gewijzigd door kobus1960 op 18 februari 2010, 14:06
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Pheebe
Inderdaad kobus190, daarom zijn de blackberry-abonnementen bij andere providers ook duurder. Maar op zich zou het wel mogelijk zijn, omdat ze mnvo op t-mobile's netwerk zijn, dus kunnen ze de BIS en BES van t-mobile gebruiken(MTV mobile gebruikt dit principe nu ook).

BTW BIS is echt op consumenten gericht(en hele kleine bedrijven), omdat je hiermee gebruikt maakt van de Blackberry-servers om je mail te ontvangen.
Een consument kan geen BES gebruiken, omdat daarvoor toch echt een exchange database voor moet worden aangelegd.
 
kobus1960
Helemaal gelijk in Pheebe, en dus wordt het een kostenplaatje.
Gezien de huidige problemen met TV e.d. heeft Tele2 al problemen genoeg.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 data bundel met een Blackberry curve 8900', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie