obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
TV en Tele2
rudolph007
Woon in Huissen bij Arnhem en heb wellicht dom gedaan door na tele2 Internet en Bellen over te stappen op het 3 in 1 pakket.
De welbekende storingen op de TV geven mij het gevoel dat de keus niet slim is geweest maar wie geeft mij een reden om niet te wanhopen.

Wat gaat er gedaan worden om de problemen op te lossen en dan niet melden dat het aan de modem, de decoder of de kabels ligt want dat station zijn we inmiddels lang gepasserd.
RudolphCool
 
kobus1960
Afwachten en nog eens afwachten.
Als het goed is leest Webcare jouw verhaal en wordt je uitgenodigd om een mail
te sturen, dan gebeurd er wat, kan even duren, Danielle heeft het erg druk.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Rudolph,

Vervelend dat je niet TV-aansluiting niet naar behoren functioneert. Graag zou ik je klacht hierover in behandeling willen nemen. Zou je mij alsjeblieft een PB willen sturen met je gegevens. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik je postcode en huisnummer nodig of je klantnummer.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
bieshaar
als tele2 nu bij iedereen een personeelslid neerzet om het modem te resetten goed voor de werkeloosheid en kunnen we eindelijk weer ens normaal tv kijken.
Wat een waardeloos systeem
 
McBeukie
Ik moet toch echt zeggen dat het bij mij steeds beter wordt voor wat betreft tv geen glitches meer heel af en toe nog wat blokjes maar dat scheelt ook per serie of programma. Csi ziet er geweldig uit in sd+ ook net 5 is behoorlijk goed dus het gaat echt voorruit ik heb alleen nog wat internet snelheid drops maar die zij gek genoeg vaak na 23 uur savonds en smorgens weer goed.

grtz
 
McBeukie
@Gilex


Ik ben het helemaal met je eens, en dit alles qua verbetering binnen een maand is eigenlijk best goed te noemen van Tele2 . Een nieuw windows of linux besturingssysteem is meestal ook nooit gelijk 100% goed. Dus moeten we dat dan ook van tv/bellen/internet verwachten!!!!

Ik zou zeggen Tele2 ga door zo het gaat goed.

Smile
 
Tele2 Webcare
Beste Rudolph,

Je klacht over de storingen op je TV heb ik in behandeling genomen. Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik hoop zo snel mogelijk met een antwoord bij je terug te komen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

 
Tele2 Webcare
Beste Bieshaar,

Op het forum las ik dat je in het bezit bent van een oudere modem en hier niet blij mee bent. Zou je alsjeblieft een korte omschrijving van je klacht en je postcode/huisnummer of je klantnummer naar mij willen sturen in een Prive Bericht? Dan kan ik je klacht hierover in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Rudolph,

Mijn collega heeft contact met je gehad over het probleem met de TV. Ik heb vernomen dat je de decoder gaat resetten en dat je binnen twee dagen door mijn collega wordt teruggebeld. Namens Tele2 wil ik excuses maken voor het niet naar behoren werken van je TV en uit coulance wordt een maand abonnementkosten vergoed.

Ik hoop je op dit moment voldoende geinformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
rudolph007
Ik ben blij dat de problemen in ieder geval serieus genomen worden, dank daarvoor.
Ik zie je belletje graag tegemoet en heb nog steeds hoop dat er een goede oplossing komt.

Wink
RudolphCool
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV en Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie