obey-robots.txt
28 Mei 2018, 11:55
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [74 stemmen]
65% [74 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [39 stemmen]
35% [39 stemmen]

Stemmen: 113
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Youfone
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken

TV en Tele2

rudolph007
Woon in Huissen bij Arnhem en heb wellicht dom gedaan door na tele2 Internet en Bellen over te stappen op het 3 in 1 pakket.
De welbekende storingen op de TV geven mij het gevoel dat de keus niet slim is geweest maar wie geeft mij een reden om niet te wanhopen.

Wat gaat er gedaan worden om de problemen op te lossen en dan niet melden dat het aan de modem, de decoder of de kabels ligt want dat station zijn we inmiddels lang gepasserd.
RudolphCool
 
kobus1960
Afwachten en nog eens afwachten.
Als het goed is leest Webcare jouw verhaal en wordt je uitgenodigd om een mail
te sturen, dan gebeurd er wat, kan even duren, Danielle heeft het erg druk.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Rudolph,

Vervelend dat je niet TV-aansluiting niet naar behoren functioneert. Graag zou ik je klacht hierover in behandeling willen nemen. Zou je mij alsjeblieft een PB willen sturen met je gegevens. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen heb ik je postcode en huisnummer nodig of je klantnummer.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
bieshaar
als tele2 nu bij iedereen een personeelslid neerzet om het modem te resetten goed voor de werkeloosheid en kunnen we eindelijk weer ens normaal tv kijken.
Wat een waardeloos systeem
 
McBeukie
Ik moet toch echt zeggen dat het bij mij steeds beter wordt voor wat betreft tv geen glitches meer heel af en toe nog wat blokjes maar dat scheelt ook per serie of programma. Csi ziet er geweldig uit in sd+ ook net 5 is behoorlijk goed dus het gaat echt voorruit ik heb alleen nog wat internet snelheid drops maar die zij gek genoeg vaak na 23 uur savonds en smorgens weer goed.

grtz
 
McBeukie
@Gilex


Ik ben het helemaal met je eens, en dit alles qua verbetering binnen een maand is eigenlijk best goed te noemen van Tele2 . Een nieuw windows of linux besturingssysteem is meestal ook nooit gelijk 100% goed. Dus moeten we dat dan ook van tv/bellen/internet verwachten!!!!

Ik zou zeggen Tele2 ga door zo het gaat goed.

Smile
 
Tele2 Webcare
Beste Rudolph,

Je klacht over de storingen op je TV heb ik in behandeling genomen. Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik hoop zo snel mogelijk met een antwoord bij je terug te komen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

 
Tele2 Webcare
Beste Bieshaar,

Op het forum las ik dat je in het bezit bent van een oudere modem en hier niet blij mee bent. Zou je alsjeblieft een korte omschrijving van je klacht en je postcode/huisnummer of je klantnummer naar mij willen sturen in een Prive Bericht? Dan kan ik je klacht hierover in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Rudolph,

Mijn collega heeft contact met je gehad over het probleem met de TV. Ik heb vernomen dat je de decoder gaat resetten en dat je binnen twee dagen door mijn collega wordt teruggebeld. Namens Tele2 wil ik excuses maken voor het niet naar behoren werken van je TV en uit coulance wordt een maand abonnementkosten vergoed.

Ik hoop je op dit moment voldoende geinformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
rudolph007
Ik ben blij dat de problemen in ieder geval serieus genomen worden, dank daarvoor.
Ik zie je belletje graag tegemoet en heb nog steeds hoop dat er een goede oplossing komt.

Wink
RudolphCool
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV en Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 3 26 februari 2018, 22:25
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 1 29 september 2017, 10:57
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 2 13 september 2017, 13:02
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen 5 08 augustus 2017, 20:08
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) 2 10 juli 2017, 14:39
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill00:58:17
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 april 2017, 11:29
wie kan mij uitleggen waar ik op mijn IPhone 5 de sms instellingen kan vinden?

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?