Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
iPhone ziet wifi van Tele2 niet
|
|
frankvanwessel |
Geplaatst op 14 August 2010, 21:41
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 14 Aug 2010 |
Hallo, sinds kort zijn we verhuisd en hebben we internet van Tele2 aangesloten. Via wifi vindt de laptop haar weg naar het internet (welliswaar beveiligd via WPA2. Dat leek me wel zo veilig). Nu wil ik ook met mijn iPhone 3GS thuis gebruik maken van het wifi-netwerk. Alleen mijn iPhone ziet het netwerk niet. Hoe kan dit? Iemand hier nog meer ervaringen mee? Graag hoor ik. Grt, Frank |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 15 August 2010, 10:27
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Aanvullend op Caalrami; Kijk ook even of MAC filter uit staat!! Werkt het dan nog niet, even de WIFI security tijdelijk uitschakelen, kijken wat ie doet. Doet ie het dan wel, dan type security opvoeren van WEP 68/128 naar WPA, WPA2 en zo verder. Liefst zo hoog mogelijk. Begin met een 13 tekens wachtwoord, kan je dan ongemoeid laten. m.a.w. Even experimenteren. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
cornfed |
Geplaatst op 15 August 2010, 12:21
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
TS geeft aan dat hij een laptop verbonden heeft met de router via WPA2. Dus er is een signaal. Misschien is de SSID verborgen? Via een optie in het menu van de router kan je aan- en uitzetten. Aangezien ik geen IPhone heb kan ik er weinig over zeggen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'iPhone ziet wifi van Tele2 niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie