obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
iPhone ziet wifi van Tele2 niet
frankvanwessel
Hallo,
sinds kort zijn we verhuisd en hebben we internet van Tele2 aangesloten. Via wifi vindt de laptop haar weg naar het internet (welliswaar beveiligd via WPA2. Dat leek me wel zo veilig).

Nu wil ik ook met mijn iPhone 3GS thuis gebruik maken van het wifi-netwerk. Alleen mijn iPhone ziet het netwerk niet.

Hoe kan dit? Iemand hier nog meer ervaringen mee?

Graag hoor ik.

Grt, Frank
 
kobus1960
Aanvullend op Caalrami;
Kijk ook even of MAC filter uit staat!!
Werkt het dan nog niet, even de WIFI security tijdelijk uitschakelen, kijken wat ie doet.
Doet ie het dan wel, dan type security opvoeren van WEP 68/128 naar WPA, WPA2 en zo verder.
Liefst zo hoog mogelijk. Begin met een 13 tekens wachtwoord, kan je dan ongemoeid laten.

m.a.w. Even experimenteren.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
TS geeft aan dat hij een laptop verbonden heeft met de router via WPA2.
Dus er is een signaal.

Misschien is de SSID verborgen?
Via een optie in het menu van de router kan je aan- en uitzetten.

Aangezien ik geen IPhone heb Frown kan ik er weinig over zeggen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'iPhone ziet wifi van Tele2 niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie