Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Tele2 sluit alles ongevraagd af
|
|
cornfed |
Geplaatst op 14 December 2010, 12:56
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Zo zijn wel veel kleine providers begonnen vroeger. Tot ze over de kop gingen of opgekocht werden. Ik denk dat je nu geen voet meer ertussen krijgt. De markt zit potdicht. |
|
|
kletskater |
Geplaatst op 14 December 2010, 19:00
|
Activiteit Berichten: 81 Lid sinds: 01 Dec 2010 |
ernstig offtopic....
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
|
|
|
kletskater |
Geplaatst op 14 December 2010, 19:38
|
Activiteit Berichten: 81 Lid sinds: 01 Dec 2010 |
Ernstig en teleurgesteld ontopic dan maar: Hele dag GSM naast mijn oor gehouden helaas niets vernomen van Tele2 Danielle(neem aan dat ik die naam wel mag vermelden!!) gaf aan dat ik gebeld ging worden.. Vertelde er alleen niet bij of dat voor 28december gaat zijn.. Gewijzigd door kletskater op 14 December 2010, 20:17 Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
|
|
|
jpt |
Geplaatst op 15 December 2010, 07:05
|
Activiteit » Amsterdam Berichten: 188 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
@klestkater ik neem aan wel met zo een handig elastiekje om je hoofd ?(helaas geen voorbeeld meer) een van de eerste handsfree mogelijkheden! niet terug bellen is helaas (heel erg)aan de orde van de dag je ziet er hier meer klachten over(ook bij mij) kan zijn dat ze noch teveel met het feest van vrijdag in hun hoofd zitten. jammer jammer jammer kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt! |
|
|
kletskater |
Geplaatst op 15 December 2010, 08:48
|
Activiteit Berichten: 81 Lid sinds: 01 Dec 2010 |
@JPT de postbode elastieken liggen klaar(en de schuursponsjes ook) Ik zag net dat Danielle online is geweest heb haar net gemist is al wee 7 minuten weg. Nu maar hopen dat mijn probleem weer onder de aandacht van de troubleshoot afdeling wordt gebracht, de datum van 28 december(waarop 15 minuten labellen en testen gepland staat) vervroegt wordt Teneinde weer snel telefonie en internet te hebben. Geen idee wat daar nu het probleem van is want ik wordt tnt niet geïnformeerd over de stand van zaken. Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 15 December 2010, 11:55
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
"Danielle" is een verzamelnaam voor Tele2 Webcare medewerkers. Voor zover men dat nog niet wist? Gezien de lijn die Tele2 op het moment voert, wordt onze lijn ook wat pittiger. Ook een aanmoediging voor wachtende en teleurgestelde klanten om wat steviger te werk te gaan. Let wel, blijf ten alle tijde hoffelijk naar de medewerker toe zij/hij kan er niets aan doen. Denk aan ingebrekestelling en wanprestatie. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 15 December 2010, 14:38
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste kletskater, Mijn excuses dat je hier nog niet over gebeld bent. Ik heb direct contact opgenomen met mijn collega hierover en ik heb gevraagd om je vandaag nog terug te bellen. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
kletskater |
Geplaatst op 15 December 2010, 16:34
|
Activiteit Berichten: 81 Lid sinds: 01 Dec 2010 |
Danielle bedankt voor de moeite, het heeft geholpen ... werd direct gebeld -Er is nog niet bekend of ik minder dan een maand verstoken blijf van telefoon en internet -verder lijkt het of ik in een zwartepieten/schapenspel ben terechtgekomen. kpn beweert (zie eerder in dit topic) dat de datum van 28 december een wensdatum is van Tele2 Nietus zei de meneer van T2 vanmiddag. Daar zit ik als klant dus tussenin te bengelen.. Heb tevens verteld dat ik het gevoel heb aan het lijntje gehouden te worden omdat ik slecht en pas na tussenkomst van een forum geinformeerd wordt van de voorderingen(die er niet blijken te zijn) Er werd beterschap beloofd rondom de terugkoppeling naar mij en hopelijk wordt er nu ook een maximale inspanning geleverd om mij weer aan te sluiten. Benieuwd of Tele2 durft iets in rekening te brengen voor de maand December!/Wie mijn onkosten gaat vergoeden. Moet ik daarvoor bij KPN(de veroorzaker zijn of Tele2 die dit kon laten gebeuren zonder zijn abbonee van te voren te informeren. Gewijzigd door kletskater op 15 December 2010, 16:44 Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
|
|
|
cornfed |
Geplaatst op 16 December 2010, 00:46
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
De enige met wie een relatie hebt, is Tele2. En bij hun moet je aankloppen voor restitutie van je abonnement en vergoeding van de belkosten. Maar daar moet je wel zelf achteraangaan. Uit zichzelf zal Tele2 (vrijwel) nooit iets vergoeden. |
|
|
loogie |
Geplaatst op 16 December 2010, 15:28
|
Activiteit Berichten: 70 Lid sinds: 07 Oct 2010 |
Cornfed, hoe pak je dat het beste aan, via de HD? Of moet dat via een brief. Overigens heb ik in 7 weken tijd minimaal 30x gebeld (met een gemiddeld gesprekje inclusief wachttijd van 30 min). Moet ik nu alle tijden/kosten opschrijven, of?? Tips welkom dus. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 sluit alles ongevraagd af', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie