obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 sluit alles ongevraagd af
kletskater
Ik had tot gister een Internet en Bellen Bronze abonement bij Tele2
Tot dat Tele2 mij afsloot dus

Eerst al mijn aansluitingen gecheckt maar binnen alles Ok
Klantenservice gebeld.

Ik: ik heb geen verbinding
T2 klopt u bent afgesloten
Ik: waarom dan?
T2: geen idee meneer, u bent geen wanbetaler, alles op tijd betaald,
o ik zie het, uw contract liep af!!!!
Nee hoor ik heb een contract voor onbepaalde tijd.
T2: iemand heeft opgezegd en een internet en bellen op uw adres bij andere provider genomen.
Ik: kan niet ik heb niets veranderd aan mijn abo en ook geen opzegging, mutatie, of andere provider gezocht.
T2 welles Ik nee hoor enz( heb dit gestopt omdat ik me te oud voel voor welles nietes

Aansluiten kan T2 me wel weer over 2 weken
Ik: 2 weken is niet acceptabel om zonder telefoon te zitten.

T2 u kan een klacht indienen bij klachtencommissie.
Ik: daar heb ik morgen geen aansluiting door terug?
Wat kan ik doen aan zo'n onwil om toe tegeven dat Tele2 een fout heeft gemaakt?
Wat moet ik doen met modem en Decoder? Deze heb ik in bruikleen
Aangezien ik geen correspondentie van tele2 heb hierover weet ik niets over modem en decoder maar ik neem aan dat ze die terug willen.
 
kletskater
kan iemand me advies geven om de klantenservice te overtuigen dat hier een vergissing in het spel moet zijn?
 
kobus1960
Tele2 informeert je 2 weken van te voren wanneer het contract afloopt.
Daarbij nemen ze gelijk de procedure door v.w.b. de bruikleen apparaten.
Toevallig gister net zo'n brief gehad.
Je krijgt binnen 2 weken zo'n retourdoos om de spullen te versturen.
Doe je dit niet binnen 4 weken volgt een rekening.
Stap gelijk naar een andere provider, de meesten hebben je met een week
online compleet!! Was je tevreden over je snelheid weer ADSL, anders kabel.
Let wel, als Tele2 de fout heeft gemaakt, is de kans groot dat je je nummer
kwijt bent.

Je hoop hier is dat Danielle van Tele2 Webcare hierop springt.

Tenslotte, dit gedeelte van je verhaal is niet handig, zo geef je min of meer toe
dat je hier op rekende................

Quote

Wat moet ik doen met modem en Decoder? Deze heb ik in bruikleen
Aangezien ik geen correspondentie van tele2 heb hierover weet ik niets over modem en decoder maar ik neem aan dat ze die terug willen.

Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Supreme
Zeer waarschijnlijk heeft iemand bij het aanvragen van een abonnement bij een andere provider jouw postcode/huisnummer opgegeven (buurman?) Tele2 is verplicht om de order van de andere provider in behandeling te nemen, maar als jij aangeeft dat je geen aanvraag hebt gedaan bij een andere provider zou Tele2 de mogelijkheid moeten hebben om deze order te weigeren ivm verkeerd adres.

Ik zou nogmaals bellen met Tele2 en vragen hoe ze jou hebben geinformeerd over het beƫindigen van het abonnement. Wellicht heb je een brief/e-mail over het hoofd gezien? Dan had je namelijk nog op tijd kunnen reageren.

Aangezien het abbo inmiddels al is afgesloten zal het lastig worden om deze snel weer aan te sluiten. De lijn is nu namelijk in gebruik door die andere provider, en dat moet eerst weer worden rechtgetrokken. Tele2 heeft nu in principe geen 'recht' meer om jouw lijn te gebruiken en kunnen je dus niet zomaar aansluiten.
Gewijzigd door Supreme op 01 december 2010, 10:13
 
Redhead
Ik vindt het een rare reactie van de tele2 medewerker. Normaal gesproken sprake van slamming en is een welles nietes spel uit den boze. En bij slamming hebben ze procedures voor.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slamming
 
Tele2 Webcare
Beste kletskater,

Het spijt me te lezen dat je onverwacht bent afgesloten.
Ik wil je hier graag bij helpen.
Stuur je postcode en huisnummer en/of je klantnummer naar me in een privebericht.
Dan kan ik je beter van dienst zijn.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
kletskater
bedankt alvast voor alle reacties,
vanochtend kreeg ik bij 2de telefoontje een medewerker aan de lijn, die mij goed ter woord stond, excuus aanbood voor medewerker van gisteravond.
Hij zou er wel werk van gaan maken, want het heeft er alle schijn van dat mijn abo gekaapt is.
klantenservice zelf kan niets voor me doen maar er zou een call aangemaakt zijn naar een afdeling die er wel iets mee kan.
 
cornfed
Tegen lijnkaping kan je heel weinig doen.
Tele2 heeft hieraan geen schuld.

Weet je welke provider de boel overgenomen heeft?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kletskater
Geen idee welke provider de lijn gekaapt zou hebben.
Hoe zou ik daar achter kunnen komen?
Over dit hele gebeuren bestaat geen correspondentie naar mij toe!
Ik heb nooit van Tele2 gehoord dat mijn abonnement werd beeindigd..(heb modem en decoder van hun in bruikleen en neem aan dat ze dat retour willen) Tevens werd ik op 30-11-2010 afgesloten terwijl er wel wordt doorgefactureerd)

Ik heb ook nooit van welke andere provider vernomen dat zij iets over gingen nemen.
Dat Tele2 niets kan doen aan lijnkaping dat zal wel.. maar hadden op zijn minst een brief kunnen sturen
Een helpdeskmedewerker(zie eerste draadje) die allerlei uitvluchten zoekt, jaagt mij als klant alleen in de gordijnen.

Hopelijk komt het nu wel goed want de klantenservicemedewerker die ik vanochtend sprak heeft een call aangemaakt.
 
kobus1960
Kan je Mijn Tele2 nog wel in? http://tele2.gebruikers.eu/klantenservice/mij...tele2.html
Kijk daar eens bij klantgegevens, als die weg zijn,
wordt het lastig.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 sluit alles ongevraagd af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie