obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
grenzeloos Tele2
kletskater
Na eerst van Telefoon en internet verstoken te zijn door Tele2 zie http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...post_19506

heb ik eindelijk sinds gisteren een acceptabele snelheid op de bruikleen dongel.
Hiermeer surf ik en beantwoord ik mail, dus geen download oid.
Sinds vanochtend heeft Tele2 de snelheid omlaag gegooid:
Name:
Number: 0900-160200
Content:
Beste klant, uw dataverbruik is bovengemiddeld hoog. Tele2 zal uw datasnelheid tot het einde van de maand verlagen conform de fair use policy. Groet, Tele2
Time: 18/12/2010 09:00:26

Goed Bezig Tele2!! Goed denkwerk ook!!?

klantenservice maar weer gebeld(duur mobiel), die kwam er na 8 minuten acht mij niet te kunnen helpen.
de afdeling die er over gaat is er maandag weer
Gewijzigd door kletskater op 18 december 2010, 17:19
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kobus1960
Weer een staaltje interne communicatie bij Tele2. Schaamteloos.
Ik wil er nog wel een paar woorden tegenaangooien, maar dat past
niet op een forum.
Danielle van Tele2 Webcare....................Angry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kletskater
Zou handig zijn dat de verschillende afdelingen elkaar goed informeren zodat dit soort stomme fouten niet gebeuren..
Maar misschien is dat een te hoge verwachting..
Voor een organisatie die er een maand over doet om een klant weer aan te sluiten..
En slecht/niet zijn klanten informeert.
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kletskater
Zijn dit de normale waarden voor een gemiddelde snelheid met Tele2 dongel?
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland 14.9 KByte/sec
(=119 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen. 6.3 KByte/sec
(=50 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. 94.0 Conn/min

gemeten met speedtest.nl(of moet ik daar een andere tool voor gebruiken?)
Gewijzigd door kletskater op 22 december 2010, 15:27
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kletskater
Caalrami
ik zou het uitgebreide assortiment van de mediamarkt niet willen vergelijken met het aanbod van Tele2
Verder mag je er van uit gaan dat wanneer je door Tele2 door een keuzemenu wordt geleid je vervolgens niet de schoonmaakster aan de lijn krijgt, maar iemand die ter zake kundig is, probleem oplossend denkt, klantgericht is,
En wanneer men zaken beloofd deze ook nakomt
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kobus1960

Quote

In de mediamarkt kan je ook niet verwachten dat een verkoper van de afdeling navigatie .
je alle info over een pc kan geven.


Wat kan je deze weken überhaupt van Tele2 verwachten, geen updates, geen snelheid verbetering,
geen uitlevering Comtrend, tientallen klanten in de stress, contracten die ineens weer niet bestaan,
ik zou zeggen wegwezen. Bovendien mag een klant die afgescheept wordt met een dongel van
Tele2 hopen een antwoord van de afscheper.
Er zal best veel goed gaan, maar te veel gaat totaal mis.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kletskater
Wat ik er niet bij vermelde:
doe ik voor de volledigheid nu maar even wel.
ik belde overdag, doordeweeks en kreeg te horen dat de troubleshoot afdeling er niet was.
Zo zijn er ook medewerkers van de klantenservice die je domweg weigeren door te verbinden met die afdeling, ondanks dat je naam van betreffende TST medewerker noemt waar je mee doorverbonden wil worden.
Dat ik die dame na 2 december niet meer aan de lijn heb gekregen, dat je wordt afgepoeierd, met een kluitje het riet in wordt gestuurd, dat de waarheid, onrecht wordt aangedaan, dat men dingen beloofd en niet nakomt, dat men een klant doodleuk een maand zonder telefoonaansluiting durft laten zitten, allerlei smoezen en uitvluchten bezigt, dat verbaast me, maakt me boos, frustreert me, en geeft me geen goed gevoel voor de toekomst.
Hier zijn al wel conclusies gemaakt maar die hebben tijd nodig.
Ik denk alleen dad elke isp wel problemen kent, ben nu op andere fora aan het kijken waar de minste problemen onopgelost blijven.
Een isp die als oplossing aandraagt een contract zonder boete tussentijds te ontbinden om zo een probleem op te lossen, bij dienstweigering eigen dongel je doorverwijst naar de dongel van vodafone, verdient het niet zo veel klanten te hebben
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kobus1960
De navigatie verkoper van Mediamarkt wijst me vriendelijk de PC verkoper, is geen moeite
voor die persoon, dat zit bij dat bedrijf onder 1 dak. Bij Tele2 blijkbaar niet.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kletskater
caalrami ik denk dat ik bij #7 antwoord geef op jou kanttekening
ik vraag niet aan de schoonmaak om een oplossing, maar wanneer de klanten service niet doorverbinden wil moeten ze problemen zelf oplossen..
Je komt niet voor niets met de naam van een afdeling en een medewerker aanzetten, verder staat mijn casus als het goed is uitgebreid omschreven in hun systeem. dus begrijp ik zo´n weigering niet tenzij ze daartoe opdracht hebben
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'grenzeloos Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie